• Sammy

Vilken klänning är finast på sommaren?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken klänning är finast på sommaren?
  • läkarstudent

Alltså förlåt men varför skriver ni översta och understa? Är det bara på min dator som bilderna ligger bredvid varandra?

Don't argue with idiots - they will drag you down to their level and then beat you with experience
  • snusfia
    läkarstudent skrev 2013-05-19 12:34:50 följande:
    Alltså förlåt men varför skriver ni översta och understa? Är det bara på min dator som bilderna ligger bredvid varandra?
    ha ha satt precis och tänkte detsamma
    One, Two Freddy's coming for you. Three, Four, better lock your door...
  • Sammy

Är den gröna varianten mer "sommarklänning" än den mörkblå? Är den finare?

• La Lola

Vad då "finast på sommaren"? Det beror väl på när de ska bäras?
    Den blåa är en finklänning och den randiga/blommiga en slappisklänning tycker jag.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Lumina77
    Sammy skrev 2013-05-19 18:48:25 följande:
    Är den gröna varianten mer "sommarklänning" än den mörkblå? Är den finare?

Den gröna påminner väldigt mycket klänningen i den här tråden som jag nyss var inne på, vad komiskt! Lindex verkar vara populärt  

www.familjeliv.se/Forum-4-46/m69927002-1.html?search=Anonym+%28Kanjag%3F%29&searchField=3&searchRange=5&searchSort=1&searchLocation=2&doSearch=S%F6k&searchDisplay=2&ts=1
  • Den vita staden

Den blå enfärgade är finast av de där två. Funderar på att själv köpa mig den gröna varianten.. men när man tittar på dem borde man nog köpa både en grön o. en blå..

..Jag bevattnar blåsippan och ger den till alla/Eeeeeeeej , Asie, Afrique/Eeeeeeeej, Europe, Amérique/Eeeeeeeej, alla ska me/..
  • FlitigaLis
    Zizzy Zimsson skrev 2013-05-19 07:43:36 följande:
    Verkligen? Jag bär enbart klänning nuförtiden och skulle lätt kunna ha på mig den mörkblå till jobbet.

Båda klänningarna passar bra på sommaren, men jag tycker personligen den mörkblå var snyggast. 

Vardag för mig är sandlådan med sonen eller storhandling på willys. Har arbetskläder på jobbet. Men om jag skulle haft ett kontorsjobb hade jag absolut kunnat ha den blåa på jobbet. Har tittat på en liknande i offwhite att ha om vi ska gifta oss i sommar
  • IsDimma

Den blå enfärgade.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
Svar på tråden Vilken klänning är finast på sommaren?