• Anonym (やお)

Passionerade bög-filmer sökes!

Någon som har tips på passionerade härliga filmer med gaykillar? Broke back mountain är för macho!! Jag vill se mjukhet, härligt tafatt hångel och mycket känsla! Finns det något sådant?? Behöver inte vara porr men sensualitet! Inte anime nu alltså.. utan real life.

• Svar på tråden Passionerade bög-filmer sökes!
  • Fandango46

Aha...tack för svaret. Filmen "Grand Ecole" verkar intressant

• Anonym (やお)

Kollade Frozen flower, den var bra :) Hade hellre sett en film där problemställningen var kärleken till varandra (gay-killarna) istället för att en kvinna skulle blandas in i det hela dock... XD

• Mamori
    Anonym (やお) skrev 2013-05-20 23:09:22 följande:
    Kollade Frozen flower, den var bra :) Hade hellre sett en film där problemställningen var kärleken till varandra (gay-killarna) istället för att en kvinna skulle blandas in i det hela dock... XD
    Jo jag vet, men de tyckte ju bättre om varandra egentligen tänker jag... fast jag håller med om att det hade varit bättre utan henne
  • Fandango46

Härligt att få alla dessa tipps på gayfilmer. Jag kan förmodligen räkna mig som binyfiken eftersom jag tänder på bilder av nakna män. Det som jag inte riktigt gillar är att de klipp jag sett var så kyliga och totalt hade avsaknad av känslor . Så lite mer romantik och handling är välkommet för min fantasi och njutning.

• Anonym (やお)

Annars om man inte är helt främmande för anime (animerade japanska serier) så finns det en uppsjö! Bra handlingar, fint tecknat och mycket känslor :D Men jag har tittat igenom väldigt många och vill se om skådespelare lyckas med jobbet lika bra :))

• helene 355

åhh du bör absolut se between love and goodbye, han som skrivit eller regisserat filmern är svensk Casper Andreas och gjort going down in lala-land och fler. Men between love and goodbye är JÄTTEBRA!
    The graffiti artists (fransk tror jag vad jag minns), no regret (koreansk film)

• mucklas
    Anonym (やお) skrev 2013-05-21 20:58:37 följande:
    Annars om man inte är helt främmande för anime (animerade japanska serier) så finns det en uppsjö! Bra handlingar, fint tecknat och mycket känslor :D Men jag har tittat igenom väldigt många och vill se om skådespelare lyckas med jobbet lika bra :))
    Du får gärna föreslå några, det är en ny genre för mig :)
    Swearing is a sign of a simple mind
  • Anonym (やお)

Sekaiiichi hatsukoi handlar om en ung kille, Onodera Ritsu som försöker gå sin egna väg och inte glida runt på sin pappas stora företag. Han får ett jobb på en manga-redaktion och det visar sig att hans största ungdomskärlek är hans chef (men det märker han inte först!!) Chefen däremot har inte kunnat glömma och gör allt för att Ritsu åter ska bli hans. 

Av samma tecknare finns också Junjou Romantica. Lite mer age-play i den här men inget perverst!!!

http://www.yaoiotaku.com/yaoi-anime.html finns en hel del, dock måste man signa sig som medlem innan man kan ta del av länkar :) 

• Anonym (K)

Om du är nyfiken på mjukare annorlunda gayporr så kolla in Cockyboys videos. En del av dom är riktigt sensuella.

• Doofie
    mucklas skrev 2013-05-20 15:41:42 följande:
    Det tyska ordet för ångest. Brukar användas när karaktärer går igenom svåra händelser, tunga känslor spelar in och lite hopp om förbättring finns.
    Angst kan också betuda rädd, tillexempel; ich habe angst betyder jag är rädd.
    Don't hate me because i'm beautiful.
  • Doofie
    Doofie skrev 2013-06-03 02:57:02 följande:
    Angst kan också betuda rädd, tillexempel; ich habe angst betyder jag är rädd.
    *Betyda

Ängstlichkeit betyder ung. ångest. Men angst betyder rädd.
    Haha, sorry för tyskalektionen men jag var bara tvungen.
    Don't hate me because i'm beautiful.
  • Anonym (FBTE)
    Fandango46 skrev 2013-05-21 13:41:17 följande:

Härligt att få alla dessa tipps på gayfilmer. Jag kan förmodligen räkna mig som binyfiken eftersom jag tänder på bilder av nakna män. Det som jag inte riktigt gillar är att de klipp jag sett var så kyliga och totalt hade avsaknad av känslor . Så lite mer romantik och handling är välkommet för min fantasi och njutning.

Detta är den bästa gay filmen du någonsin kommer se:

From Beginning To End / Do comeco ao Fim 

Du kan tacka mig sen! =)
Svar på tråden Passionerade bög-filmer sökes!