• Miinlillagroda

Ikväll måste vi bestämma ett namn! Vilket?

Imorgon måste vi skicka in papperna på vad tösen ska heta! Rösta på det som är finast nu..

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ikväll måste vi bestämma ett namn! Vilket?
  • Miinlillagroda
    HokusPokus skrev 2013-05-22 23:31:58 följande:
    Då har jag det bästa namnet till dig... ELISA Det heter min dotter så jag kanske är lite partisk men bara liiite.  

Det heter tyvärr min syster dotter! Tre av mina absoluta favorit namn är upptagn så denna gång är namn valet svårt! Förresten skulle någon av mina förslag vara wt? Tänkte sen inlägget tidigare!
  • HokusPokus

Typiskt... Jag tycker hela wt-diskussionen är fånig. Här på fl är det stort men irl tror jag inte det är så många som dömmer ut familjer som wt pga barnens namn...
    Men om du vill vara wt-säker även på fl är nog Emma det bästa valet

• Miinlillagroda
    HokusPokus skrev 2013-05-23 07:15:18 följande:
    Typiskt... Jag tycker hela wt-diskussionen är fånig. Här på fl är det stort men irl tror jag inte det är så många som dömmer ut familjer som wt pga barnens namn... Men om du vill vara wt-säker även på fl är nog Emma det bästa valet

Riktigt töntigt faktiskt! Jag känner ett par som har en Liam och dom bor riktigt flottigt! Lyx hus, bilar och går på den bästa skolan i Sverige :P Vi går på magkänslan och struntar i att vara wt- säkra
  • HokusPokus
    Miinlillagroda skrev 2013-05-23 08:55:53 följande:

Riktigt töntigt faktiskt! Jag känner ett par som har en Liam och dom bor riktigt flottigt! Lyx hus, bilar och går på den bästa skolan i Sverige :P Vi går på magkänslan och struntar i att vara wt- säkra
    Ja jag håller med och tycker ni gör rätt.
  • Miinlillagroda
    FireLady skrev 2013-05-23 09:25:54 följande:
    Ta alla, problem löst!
    blir så jobbigt att ropa på henne bara :)
  • FireLady
    Miinlillagroda skrev 2013-05-23 09:45:22 följande:
    blir så jobbigt att ropa på henne bara :)
    Ta alla som namn, tilltalsnamnet väljer ni sen av de namnen pch det kostar inget att byta tilltalsnamn, man bara stryker under den namnet i skattemyndigheten när man fyller i en planket, så som försäkringskassan (alternativt ringer in och säger att det blev fel)
  • CeeJay

Som sagt, min ena dotter heter Emma Lilly och det tycker jag är helt outstanding. Ni kan ju även ta Emma-Lilly som ett namn?

• Miinlillagroda
    CeeJay skrev 2013-05-23 09:48:27 följande:
    Som sagt, min ena dotter heter Emma Lilly och det tycker jag är helt outstanding. Ni kan ju även ta Emma-Lilly som ett namn?
    Är hennes tilltalsnamn Emma eller Lilly??
  • CeeJay
    Miinlillagroda skrev 2013-05-23 10:34:39 följande:
    Är hennes tilltalsnamn Emma eller Lilly??

Hennes tilltallsnamn är Emma men när jag blir arg kallar jag henne Emma-Lilly eller Emma Lilly Karin..
  • Doofie

Vilket namn blev det nu då TS

Don't hate me because i'm beautiful.
  • Miinlillagroda

Det slutade med att det blev en liten Sofia ALICIA Vera :)

• FinaTina
    Miinlillagroda skrev 2013-07-03 00:02:28 följande:

Jättefina namn alla 3 Hjärta
  • snuppis
    Miinlillagroda skrev 2013-07-03 00:02:28 följande:
    vad fint =) 
Svar på tråden Ikväll måste vi bestämma ett namn! Vilket?