• Anonym (.)

20 år och killen har NOLL sexlust??

Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 3 år. De tre första månaderna var fantastiska, mycket, bra och roligt sex... ofta flera gånger om dagen. När den första tiden var över började hans sexlust rinna ut i sanden, men har ändå haft sex ca 2 gånger i veckan men det är inte alls lika "kul" längre. Blev alltid i sängen precis innan läggdags, han kommer och sen ska han sova... 

Detta har fortsatt under hela vårt förhållande, och det blir varken bättre eller sämre trots att förhållandet har ups and downs. Som det sett ut de senaste månaderna så har han jobbat väldigt mkt ochklart jag förstår om han är trött. Men jag har tröttnat på detta... även om förhållandet är bra i övrigt så blir jag så ledsen varje gång jag försöker och alltid möts av en bortförklairing eller ännu värre - att han stöter bort mig och låtsas som ingenting!  När vi väl har sex så är det skittråkigt, för antingen säger han innan att "ikväll kan vi ha sex", så det blir planerat, eller också så får jag tjata mig till det vilket tar bort hela glädjen, och när han väl ger med sig så vill jag inte själv... för jag vill ju att han själv ska vilja ha mig som jag vill ha han! Vi har riktigt bra kommunikation och han vet precis vad jag tycker och känner, men det hjälper ju ändå inte hans sexlust...

Dessutom är han ganska ego i sängen, jag tillfredställer allting honom, suger och han är nöjd. Han tar knappt i mig utan bara sätter på mej, han kommer och sen ska han sova.... och orkar aldrig med mej för då är han trött. Han vet vad jag tycker även om det här och verkar bli ledsen när jag tar upp det, men det blir aldrig någon skillnad. Jag försöker alltid liva upp sexet och göra det roligt, men han verkar inte vara intresserad. Skulle aldrig få för sig att göra det på något annat ställe än i sängen heller, och jag har slut på ideer om variation i sängkammaren! 

Som sagt, vi kan prata väldigt bra och vi vet vart vi har varandra. Han vet vad jag vill, hur jag vill och när jag vill men har verkar inte bry sig. De gånger vi har sex så är det typ som om han gör det för min skull. De senaste två åren har jag bara sett riktig glöd i honom under enstaka tillfällen... Trekant, när han är full eller när han kollar på porr samtidigt som vi har sex.

Seriöst, är jag så jävla tråkig eller tänder han inte på mej längre, eller har han helt enkelt inget behov av sex alls??? blir så frustrerad. han är det snyggaste, finaste, och underbaraste jag har. Han är mitt livs kärlek och ibland vill jag bara slita av honom kläderna, men då är jag bara jobbig. Varför vill han inte ha mig som jag vill ha honom ???? 

• Svar på tråden 20 år och killen har NOLL sexlust??
  • Anonym (mt)

Vet du att det du gör är det han vill? Eller gissar du dig till det? Han kanske tycker det är skittrist med ditt sugande?

• Anonym (.)

Det är i 9 fall av 10 han som drar ner mitt huvud dit eller ber mig att suga, och han brukar alltid berätta hur bra jag är på det....  Så antingen ljuger han för att få det överstökat men det har jag mkt svårt att tro, eftersom vi som sagt i övrigt har ett mkt bra förhållande!

• Anonym (mt)
    Anonym (.) skrev 2013-05-21 19:06:32 följande:
    Det är i 9 fall av 10 han som drar ner mitt huvud dit eller ber mig att suga, och han brukar alltid berätta hur bra jag är på det....  Så antingen ljuger han för att få det överstökat men det har jag mkt svårt att tro, eftersom vi som sagt i övrigt har ett mkt bra förhållande!

Det låter inte som ni har ett bra förhållande, eftersom ni inte kan lösa detta.  Ni verkar ju inte ens kunna prata om detta?
  • Anonym (.)

Vi pratar om det varje gång och det är det som är ett stort problem i sig. Att alltid prata om varför han inte vill när han själv inte vet svaret gör att det hela blir ännu mer avtändande. Prata han vi, men vi finner ingen lösning...

• Anonym (mt)
    Anonym (.) skrev 2013-05-21 19:15:03 följande:
    Vi pratar om det varje gång och det är det som är ett stort problem i sig. Att alltid prata om varför han inte vill när han själv inte vet svaret gör att det hela blir ännu mer avtändande. Prata han vi, men vi finner ingen lösning...

Varje gång?? tar du upp det när ni har / ska ha sex?

Allt tjat tar nog bort hans lust mer och mer. 
  • mice

Låter ungefär som mitt förhållande med mitt ex, det visade sig att han inte var kär i mig längre.. Obestämd Sexet var tvång, han visade inget intresse, gjorde inget för min skull och kunde inte förklara det även när jag tog upp det. Sen storbråkade vi och det kom fram att hans känslor dött, och att han mest såg mig som en vän..  

• Anonym (.)

Tack för ditt svar!! 

jag har tänkt så många gånger... Och både ha  och jag tar tagit upp det flera gånger. Men han säger (och visar) att han verkligen älskar mej, och jag tror honom. Han gör ofta romantiska saker, säger massor av fina saker, skämmer bort mig på alla sätt och vis, tycker om att visa upp mig för människor i vår omgivning... ja asså resten är perfekt och han är underbar både som person och mot mig, men sexet funkar bara inte? 

• Anonym (.)
    Anonym (mt) skrev 2013-05-21 19:16:25 följande:

Varje gång?? tar du upp det när ni har / ska ha sex?

Allt tjat tar nog bort hans lust mer och mer. 
    Men nej, självklart inte! Men när jag försöker kyssa honom och han förstör vad det är jag vill och han hela tiden avvisar mig så är det klart som fan att man undrar vad felet är. Vi pratar såklart inte om varför han inte vill ha sex med mig de gånger vi har sex??? 
    Jag tjatar inte, men att bli avvisad har gjort att jag inte ens orkar bry mig om att försöka längre.

• mice

Hm, ja då var det ju annorlunda! 

Brukar ni kela, hångla, mysa? Sånt tycker jag håller igång förhållandet, att vara intima utan att ha sex. 

Har han sagt att han fortfarande är attraherad av dig? Det ska ju aldrig kännas som ett tvång att man måste ändra sig, men jag kan tycka det är roligt att göra mig snygg och sexig för honom (min nuvarande alltså). Vet du vad han gillar? Glad

Känns dock jättetrist att han inte vill ta hand om din njutning! Hur kan han egentligen säga att han bryr sig om dig om han inte vill anstränga sig.. Förvånad Jag hade blivit skitsur och inte låtit honom komma undan utan att förklara om att "be snällt" inte funkar. 

• Anonym (mt)
    Anonym (.) skrev 2013-05-21 19:27:13 följande:
    Men nej, självklart inte! Men när jag försöker kyssa honom och han förstör vad det är jag vill och han hela tiden avvisar mig så är det klart som fan att man undrar vad felet är. Vi pratar såklart inte om varför han inte vill ha sex med mig de gånger vi har sex??? 
    Jag tjatar inte, men att bli avvisad har gjort att jag inte ens orkar bry mig om att försöka längre.

Du kan inte acceptera att han har mindre lust än dig?
  • Anonym (.)

Ja, hångla är han inget direkt fan av, men i övrigt håller han alltid om mig, går hand i hand, kryper alltid upp i mitt knä eller drar mig intill sig när vi ser på film... 
    Jag brukar klä upp mig och göra mig snygg inför honom... oftast uppskattar han det men ibland om har jag piffat upp mig och städat hela lägenheten osv, och så säger han "vad fin du är och vad fint du gjort" men så är det lixom bara det... och ibland önskar man att man fick mer tillbaka då, vis andra tillfällen är han superbra på att ge respons.

Ja, som jag skrev tidigare så vet han exakt vad jag tycker om det. Ibland orkar jag inte bry mig, oftast blir jag väldigt ledsen och besviken och ibland blir jag förbannad. När jag påminner honom så brukar han hjälpa mig med, eller orkar han inte så ber han om ursäkt och säger jag gottgör dej imorgon... men det blit aldrig något imorgon. Och när jag väl bett honom så tappar jag själv lusten och ger upp, för halva grejen med att komma är ju att han vill ge mig det, inte att jag "tvingar" honom att hjälpa mig? :( 

• Anonym (.)
    Anonym (mt) skrev 2013-05-21 19:38:10 följande:
    Du kan inte acceptera att han har mindre lust än dig?
    Jo, men efter 3 år blir man jälvigt trött, ledsen och besviken över att han inte tycks ha mig lika mkt som jag vill ha han. Jag acceptrerar, men jag kan ju inte undgå att bli ledsen?
Svar på tråden 20 år och killen har NOLL sexlust??