20 år och killen har NOLL sexlust??
Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 3 år. De tre första månaderna var fantastiska, mycket, bra och roligt sex... ofta flera gånger om dagen. När den första tiden var över började hans sexlust rinna ut i sanden, men har ändå haft sex ca 2 gånger i veckan men det är inte alls lika "kul" längre. Blev alltid i sängen precis innan läggdags, han kommer och sen ska han sova...
Detta har fortsatt under hela vårt förhållande, och det blir varken bättre eller sämre trots att förhållandet har ups and downs. Som det sett ut de senaste månaderna så har han jobbat väldigt mkt ochklart jag förstår om han är trött. Men jag har tröttnat på detta... även om förhållandet är bra i övrigt så blir jag så ledsen varje gång jag försöker och alltid möts av en bortförklairing eller ännu värre - att han stöter bort mig och låtsas som ingenting! När vi väl har sex så är det skittråkigt, för antingen säger han innan att "ikväll kan vi ha sex", så det blir planerat, eller också så får jag tjata mig till det vilket tar bort hela glädjen, och när han väl ger med sig så vill jag inte själv... för jag vill ju att han själv ska vilja ha mig som jag vill ha han! Vi har riktigt bra kommunikation och han vet precis vad jag tycker och känner, men det hjälper ju ändå inte hans sexlust...
Dessutom är han ganska ego i sängen, jag tillfredställer allting honom, suger och han är nöjd. Han tar knappt i mig utan bara sätter på mej, han kommer och sen ska han sova.... och orkar aldrig med mej för då är han trött. Han vet vad jag tycker även om det här och verkar bli ledsen när jag tar upp det, men det blir aldrig någon skillnad. Jag försöker alltid liva upp sexet och göra det roligt, men han verkar inte vara intresserad. Skulle aldrig få för sig att göra det på något annat ställe än i sängen heller, och jag har slut på ideer om variation i sängkammaren!
Som sagt, vi kan prata väldigt bra och vi vet vart vi har varandra. Han vet vad jag vill, hur jag vill och när jag vill men har verkar inte bry sig. De gånger vi har sex så är det typ som om han gör det för min skull. De senaste två åren har jag bara sett riktig glöd i honom under enstaka tillfällen... Trekant, när han är full eller när han kollar på porr samtidigt som vi har sex.
Seriöst, är jag så jävla tråkig eller tänder han inte på mej längre, eller har han helt enkelt inget behov av sex alls??? blir så frustrerad. han är det snyggaste, finaste, och underbaraste jag har. Han är mitt livs kärlek och ibland vill jag bara slita av honom kläderna, men då är jag bara jobbig. Varför vill han inte ha mig som jag vill ha honom ????