• Anonym (Kåt småbarns-pappa)

Mammor med lust?

Vi är ett gift par i 35 års åldern, 2 barn på 6 och 8 år. Båda jobbar, jag heltid hon 75% inom vården. Vi knullar kriminellt sällan, o när det händer görs det i smyg från barnen på morgonen under täcket o där det bara är jag som får jobba. Avsugningar som jag fullkomligt älskar slutade hon med i höstas, varför? Hon känner inte för det bara! Hon är inte noga med att få oralsex heller tyvärr. Och analsexet är tydligen ett avslutat kapitel. Innan barnen var hon mer lr mindre en sexmaskin. Denna sex-misär är inne på sitt 6e år nu. Visst det är inte som innan barnen men det finns tillfällen hela tiden om man vill o ordnar lite. Är så jävla sexuellt frustrerad! Frågan är: finns det mammor i samma situation som vår som är kåta på riktigt?

• Svar på tråden Mammor med lust?
  • lillejag2009

Här är en till två barn och massa lust

• NyttNamn

Mina barn är något äldre... Men... Jag är mamma, absolut kåt på riktigt :)

Pour some sugar on me...

Gött o höra!

Det finns hopp. Hoppas att om ni har en partner att den vill oxå då

• Anonym (loppan)

Är mamma och extremt kåt men har barnet varannan vecka + att jag sedan 1 ½ år sedan lever med en ny man vilket säkert bidrar till att jag kan koppla av och njuta mer.

• Quarell
    Anonym (loppan) skrev 2013-05-22 09:10:19 följande:
    Är mamma och extremt kåt men har barnet varannan vecka + att jag sedan 1 ½ år sedan lever med en ny man vilket säkert bidrar till att jag kan koppla av och njuta mer.

Hur är man när man är extremt kåt?
  • Anonym (loppan)
    Quarell skrev 2013-05-22 09:49:01 följande:

Hur är man när man är extremt kåt?
    Knullar så fort det ges tillfälle, ibland 4-6 gånger/dag, tänker och pratar sex med min partner så ofta det går.
  • Quarell
    Anonym (loppan) skrev 2013-05-22 09:50:47 följande:
    Knullar så fort det ges tillfälle, ibland 4-6 gånger/dag, tänker och pratar sex med min partner så ofta det går.

För vissa är det en normaltillstånd.
  • Anonym (loppan)
    Quarell skrev 2013-05-22 09:52:38 följande:

Tydligen inte om man läser alla trådar om folk som aldrig får till det eller som TS skriver ovan men visst, för min del är det vardagsmat.
    Hur kåt är du själv på en skala 1-10?? 
  • Anonym (jodå)
    Quarell skrev 2013-05-22 09:52:38 följande:

De flesta har väl inte ens tid att ha sex 6 ggr/dag? Vi brukar ha sex i ca 30 minuter i alla fall och då hinner man inte 6 ggr med 3 små barn.
  • Quarell
    Anonym (loppan) skrev 2013-05-22 09:55:53 följande:
    Tydligen inte om man läser alla trådar om folk som aldrig får till det eller som TS skriver ovan men visst, för min del är det vardagsmat.
    Hur kåt är du själv på en skala 1-10?? 
    100 ungefär
  • Anonym (loppan)
    Quarell skrev 2013-05-22 10:00:06 följande:
    100 ungefär
    WOW Flört
  • Quarell
    Anonym (loppan) skrev 2013-05-22 10:02:36 följande:
    WOW Flört

Välkommen  till min värld.
  • Anonym (loppan)
    Quarell skrev 2013-05-22 10:05:50 följande:

Välkommen  till min värld.

Det må jag säga men jag är nöjd, riktig nöjd som jag har det.
  • Quarell
    Anonym (loppan) skrev 2013-05-22 10:09:16 följande:

Det må jag säga men jag är nöjd, riktig nöjd som jag har det.

Det har jag inte betvivlat.

Då ligger jag i lä ordentligt. Hade jag fått bestämma hade jag nöjt mig med typ 3-5 ggr i veckan. 4-6 ggr per dag säger du? Har din gubbe "elefanthud" på kuken? Min skulle aldrig hålla för så mycket knulling.

• Quarell
    Anonym (Kåt småbarns-pappa) skrev 2013-05-22 11:11:00 följande:
    Då ligger jag i lä ordentligt. Hade jag fått bestämma hade jag nöjt mig med typ 3-5 ggr i veckan. 4-6 ggr per dag säger du? Har din gubbe "elefanthud" på kuken? Min skulle aldrig hålla för så mycket knulling.

Handlar om träning.... se kuken som en muskel.
  • Anonym (Anonym)

Gravid harcen sju prig dotter.. Vi har sex nästan varje dag . Bra dagar hinner vi med fler än en och det är inte bara för att han vill..:)

• Anonym (loppan)
    Anonym (Kåt småbarns-pappa) skrev 2013-05-22 11:11:00 följande:
    Haha nej men vi har båda viljan, tänder som fan på varandra, jag är våt och han är hård.... blir inget skav här inte Skrattande.
Svar på tråden Mammor med lust?