• TinkyWinky

Barn januari 3013 o vill bli gravid igen ? :)

Finns det ngn mer som nyss fått barn o vill redan bli gravid med ett till ??

Fick min första son juli 2009 då genom ivf o andra sonen kom efter några försök av sig sj, då naturligt. 
    Han föddes i januari 2013, föddes 6 veckor för tidigt o vi hade det mkt jobbigt o de 2 första månaderna, men nu är allt bra o ja längtar redan efter ett till :) 
    Är det ngn annan som känner så ?
    O jag längtar efter att va gravid o föda mm. :) Allt blev så drastiskt med andra då ja blev igångsatt o han va för tidigt född så fick han va på neo.. o ja mådde dåligt så kommer ja ej ihåg alls mkt, har ju det nedskrivet , en del iaf.. o bilder.. o just då sa jag att ALDRIG ett barn till men nu hoppas vi på att bli gravida väldigt snart..
    ★°☆ Kewin 9/7-09 ★°☆°★ Theo 9/1-13 ☆°★
  • Svar på tråden Barn januari 3013 o vill bli gravid igen ? :)
  • Isabella06

Vi har dotter född 06. Fick en pojke November 2012. Och jag plussade precis med nr 3. Som kommer när sonen är 15 månader :)

• TinkyWinky
    Isabella06 skrev 2013-06-28 11:10:48 följande:
    Vi har dotter född 06. Fick en pojke November 2012. Och jag plussade precis med nr 3. Som kommer när sonen är 15 månader :)
    Grattis :) Vi är nu inne på vårt andra försök o håller tummarna, har bim på söndag  :)
    ★°☆ Kewin 9/7-09 ★°☆°★ Theo 9/1-13 ☆°★
  • Lindalej76

Hej jag fick också bebis i jan 2013. Också jättesugen på en till. Vi har två gemensamma men vi har pratat om tre eller kanske ännu fler. Vi tar d barn för barn. Ser liv o tiden an. Jag är 37 så det inte många år kvar förmodar jag?

Grattis att du plussat. Roligt! Dom små är så underbara sen kommer 2 och 3 års trotsen. Min dotter är 2,5 år nu minstingen pojk 6 mån. Flickan har minst sagt mycket vilja o energi. Förmodar att sonen om nått år ska gå igenom allt han också. Men d kommer en tid när det bara är härligt efter 6 års trotsen fram till tonåren så är dom änglar. Sen full huvudvärk igen

Fyra barn totalt i två kullar med ca 10 år emellan. 2 x 2

Svar på tråden Barn januari 3013 o vill bli gravid igen ? :)