• Endag

Tänk om !! ...

Nu är min mens försenad med ca 8 dagar, och mina bröst har värkt och känts större och klumpiga i snart 2 veckor men jag har inte vågat testa!!
    Är så nervös att mensen bara är sen, och känner att jag hellre vill bli besviken på att mensen kommer än att se ett minus på stickan .
    Vi har försökt få syskon till vår 5 1/2 åriga son i snart 3 år. Vi hade svårt att få barn även då och det tog tid men när vi minst anade det ....  Flört 
    Innan nu har jag alltid testat. Denna gång har det helt enkelt inte blivit av !!
    Jag fattar inte hur jag klarar av det denna gång, men som sagt väljer hellre att mensen är sen ..... 
    Ibland känns det som mensen ska komma, känts så i nästan en vecka nu men ....

• Svar på tråden Tänk om !! ...
  • Vickan I

Testa människa testa ! Håller tummarna!

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 & Axel 111010♥ ¸.?°´¯)
  • Endag
    Vickan I skrev 2013-05-24 11:31:34 följande:
    Testa människa testa ! Håller tummarna!
    Hihi Tack! Men jag vågar liksom inte, tänk om det  visar ett minus, vet ju hur grymt beviken man blir. Väntar ett par dagar till, tror jag ;)
  • Vickan I
    Endag skrev 2013-05-24 11:33:57 följande:
    Hihi Tack! Men jag vågar liksom inte, tänk om det  visar ett minus, vet ju hur grymt beviken man blir. Väntar ett par dagar till, tror jag ;)
    Jo jag vet. Vi har två killar genom IVF och vet hur det är att kämpa och få förhatliga minus. Hoppas för er, men det låter ju väldigt lovande!
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 & Axel 111010♥ ¸.?°´¯)
  • Asalea

Jag har samma problem... fast jag testade imorse och nu vet jag inte vad jag ska tro.
    Vi har en dotter född 2009 som blev till genom ICSI. Chansen att bli gravid "normalt" är väldigt liten. Känns som att det skulle vara för bra för att vara sant?! 

Har du regelbunden cykel? 

• Endag
    Asalea skrev 2013-05-24 11:47:40 följande:
    Jag har samma problem... fast jag testade imorse och nu vet jag inte vad jag ska tro.
    Vi har en dotter född 2009 som blev till genom ICSI. Chansen att bli gravid "normalt" är väldigt liten. Känns som att det skulle vara för bra för att vara sant?! 

Så din är oxå försenad med ca; en vecka? Har du fler symtom än ömma bröst?
    Ja min cykel regelbunden, visst har mensen kunnat komma lite sent men aldrig mer än 5 dagar försent och det har hänt sällan. Din då? 
  • Endag
    Asalea skrev 2013-05-24 11:47:40 följande:

Föresten du skrev att du testade imorse,  vad visade det ?
  • Asalea

Jag har ingen aning om när jag har BIM. Har mens ett par ggr om året bara.
    Jag är torr i munnen som fasen. Det var mitt första tecken med dottern. Och sen så galet trött.

Så här ser mitt test ut som jag tog imorse... :S
  • Endag
    Asalea skrev 2013-05-24 12:23:23 följande:
    Jag har ingen aning om när jag har BIM. Har mens ett par ggr om året bara.
    Jag är torr i munnen som fasen. Det var mitt första tecken med dottern. Och sen så galet trött.

Så här ser mitt test ut som jag tog imorse... :S
    MEN det är ju ett glasklart + !!!!!! Skrattande GRATTIS!!!! SoligSkrattande
  • Asalea

Tror du?! Jisses. Jag vet inte vad jag ska tro! 
    Jag ska nog avvakta någon vecka o sen ta ett digitalt och se..

Ska inte du testa?  

• Endag

Ja det tror jag absolut, man ser ju det hur tydigt som helst ju Flört Men ta om några dagar igen med ett digitalt. Jo jag borde ju ta men väntar några dagar. Skriv gärna igen hur det har gått .

• Endag
    Vickan I skrev 2013-05-25 19:50:58 följande:
    Yeyyyy! Grattis.

Tack!! Skrattande Har knappt fattat det än FlörtGlad
  • Endag
    Caroliinnn skrev 2013-05-26 20:02:14 följande:
    Grattis! :D

Tack!! Skrattande
  • Asalea

GRATTIS Endag! :) Så himla kul!!! När blir BF för dig/er? :)

Jag har nu gjort tre stycken test och alla visar +, så jag har tydligen gått och blivit gravid bara sådär! Har fortfarande inte förstått och mannen är i chock! :) Vi som inte ens trodde jag hade någon ägglossning.
    Ska på inskrivning 10/6 så då blir det VUL/UL för att se hur långt gången jag är! :) 

• Endag
    Asalea skrev 2013-05-27 16:24:27 följande:
    GRATTIS Endag! :) Så himla kul!!! När blir BF för dig/er? :)

Jag har nu gjort tre stycken test och alla visar +, så jag har tydligen gått och blivit gravid bara sådär! Har fortfarande inte förstått och mannen är i chock! :) Vi som inte ens trodde jag hade någon ägglossning.
    Ska på inskrivning 10/6 så då blir det VUL/UL för att se hur långt gången jag är! :) 

Tack!! Skrattande Och GRATTIS själv, visst är det så himla kul !! Glad Låter ju underbart att du blivit gravid bara så där, antar att ni väntat och längtat efter det dagen ? Det har vi gjort, har försökt väldigt länge Glad Här är inskrivning den 14/6 , nu hoppas man bara att allt ska gå bra .
Svar på tråden Tänk om !! ...