• ANOF

kan man ha häst i en lägenhet

kan man ha häst i en lägenhet på 2 rum o kök.
    bara en liten ponny alltså ingen stor hingst

• Svar på tråden kan man ha häst i en lägenhet
  • Nicke
    Madeleine72 skrev 2013-05-25 00:03:12 följande:
    kan du länka till den tråden
    Jag vet inte vilken av trådarna det är och vissa är det över 1000 inlägg. Sökfunktionen är inte utvecklad och lär inte bli det så det är svårt att hitta. ANOF avslöjade det och en annan medlem (som var trovärdig) bekräftade det genom mailkontakt med den medlemmen.
  • Frontline

Finns det blöjor till hästar kan ju bli lätt skitigt annars

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • KimPossible
    silvergirl skrev 2013-05-25 00:23:30 följande:
    Anof var briljant. Grymt nyfiken på personen bakom..
    Niklas2k får rätta mig om jag minns fel, men vad jag förstod kom fram då så var det en kille/man, rätt välutbildad sådan också. 
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • adina01

Finns en massa hästar man kan ha i en lägenhet, gunghäst, dalahäst, My-little Pony..

• Lallamen

Min världsbild rämnade just lite - ANOF finns inte på riktigt!!!? Jag ville ju att det skulle vara på riktigt.
    Samtidigt är det ju sjukt genialt att kunna trolla ihop så osannolika trådar t.ex. när hon inte fick handla mer på affären för att skottkärran fått punktering vid mjölkdisken.

• frulan
    Niklas2k skrev 2013-05-25 00:06:29 följande:
    Jag vet inte vilken av trådarna det är och vissa är det över 1000 inlägg. Sökfunktionen är inte utvecklad och lär inte bli det så det är svårt att hitta. ANOF avslöjade det och en annan medlem (som var trovärdig) bekräftade det genom mailkontakt med den medlemmen.
    På riktigt då! Var ANOF ett troll?
    Känner mig faktiskt lättad i så fall :)

Visst, mycket var tokknasroligt, typ Svan och dylikt.
    Men sen var det ju allt om hennes dotter, hundar, hamstrar och annat som var hemskt och tragiskt.
    Vi hade våra duster om allt mellan himmel och lagtexter (hon messade även mig) och till slut (nu är det säkert preskat) jag fick jag inte nämna henne?
    Mamma till världens bäste Frasse!
Svar på tråden kan man ha häst i en lägenhet