• randy

Varför vill min sambo inte ha sex med mig?

Jag träffade min sambo för ungefär 3 månader sen, det blev snabba puckar och vi har nu varit sambos i två veckor.
    I början när vi träffades så hade vi sex 3-4 gånger om dagen, sen gick det ner till en på morgonen och en gång på kvällen och sen en gång varje kväll.
    Nu har vi INTE sex varje kväll. Senaste vi hade sex nu var i tisdagskväll och nu är det fredagkväll. Det har gått kanske 2 dagar utan sex, men aldrig så här länge.
    Jag har frågat om han inte tänder på mig längre då svarar han typ bara "men är du störd eller?" och så skyller han på att han är trött och inte orkar ha sex. Och när vi väl har sex så är det när han vill...

Jag kan ligga och kåta upp honom, så tar han bort min hand och säger "Sluta, jag är trött" eller "sluta, jag blir kåt". 
    Men om han blir kåt  varför kan vi väl ha sex då?!

Detta har i alla fall slutat med att jag blir ledsen och känner mig ful, fet, äcklig och så far tankarna på att han inte vill ha mig och att han egentligen vill vara ihop med någon annan. Jag gråter mig till sömns flera nätter, även när vi haft sex för då känns det som han har fått sitt och sen är det "god natt" som gäller. 

Jag mår dåligt och vill inte ens sova jämte honom för jag mår illa av mig själv. Jag känner mig äcklig och ensam. 

Det är 13 års ålderskillnad på oss, har det med saken att göra?

Han tar ju på mig i övrigt och så, pussar mig, kramar mig etc.

Vad ska jag göra? Är jag överkänslig? Är det så att han inte tänder på mig? 

• Svar på tråden Varför vill min sambo inte ha sex med mig?
  • NyttNamn
    randy skrev 2013-05-25 01:19:22 följande:
    Snälla ge mig ett svar...

Seriöst... Om det inte är så att din sambo sitter på familjeliv och ämnar svara i den här tråden tror jag inte du kommer få svaret här :s Den ende som rimligtvis kan svara på det är ju sambon!! Varför kan inte folk kommunicera med varandra?
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (Eh)

Man måste ju inte ha sex jämt. Behöver ju inte bero på dig och gör det säkert inte heller. Man kan inte ha lust hela tiden och inte tvinga fram den. Lek med dig själv om inte han är sugen. En osäker tjej är dessutom avtändande.

Svar på tråden Varför vill min sambo inte ha sex med mig?