• ElinK03

Natta 15.årig dotter, onormalt?

Hej. Jag och dottern har varit hos min väninna som har en äldre dotter på 19. Vi åkte på min dotters moppe dit. Våra döttrar stortrivs med varandra. Jag undrar om det är konstigt att natta sin dotter på 15? Det är vårt sätt att visa kärlek och omtanke. Men jag undrar vad ni andra tycker

• Svar på tråden Natta 15.årig dotter, onormalt?
  • Lufsan
    Bondtösen skrev 2013-05-25 22:03:41 följande:
    Nej verkligen inte! Går jag och lägger mig innan sambon nattar han mig! Kärlek mys stund behöver inte alla det?
    En dag i sänder.
  • ElinK03
    Bondtösen skrev 2013-05-25 22:03:41 följande:
    Nej verkligen inte! Går jag och lägger mig innan sambon nattar han mig! Kärlek mys stund behöver inte alla det?

Jag vill ge dottern ömhet och kärlek
  • Elin 885

jag stoppade om och nattade min make som är 30 år ikväll =).
    han var dödstrött och jag skulle sitta och nörda så jag stoppade om honom, pussade honom på munnen och sa godnatt min skatt jag älskar dig
    =).

Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, men jag är snäll egentligen =)
  • ElinK03
    purple box skrev 2013-05-25 22:10:46 följande:
    Men så mysigt!

Absolut. Jag älskar min dotter och vill att hon ska vara glad, må bra och känna trygghet i mig.
  • Aimee68

En godnattkram vill båda mina tonåringar ha, och ett "jag älskar dig". De är tretton och femton. Hoppas de aldrig vill sluta med det:)

Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria...
  • ElinK03
    Aimee68 skrev 2013-05-25 23:13:23 följande:
    En godnattkram vill båda mina tonåringar ha, och ett "jag älskar dig". De är tretton och femton. Hoppas de aldrig vill sluta med det:)
    Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria...

Okej. Då är jag inte ensam om det.
  • ElinK03
    Tirem skrev 2013-05-26 09:45:45 följande:
    Det beror väl på hur man nattar dem?

Okej. Det är väl en smaksak.
  • Tirem

Jag menar om man läser saga, ligger i samma säng tills hon somnar så går man lite långt! Om man sitter och pratar lite, kramas och säger god natt är det väl helt normalt...

• ElinK03
    Tirem skrev 2013-05-26 10:02:54 följande:
    Jag menar om man läser saga, ligger i samma säng tills hon somnar så går man lite långt! Om man sitter och pratar lite, kramas och säger god natt är det väl helt normalt...

Vi brukar göra det andra alternativet.
  • ElinK03
    Tirem skrev 2013-05-26 12:05:40 följande:
    Då är det helt normalt och en mysig rutin

Okej. Tack för din åsikt.
  • SaraD

När jag var i den åldern sa mamma och pappa godnatt till mig varje kväll. Jag tyckte det var jättemysigt. De kom in var för sig och vi pratade lite om hur dagen varit och pappa brukade klia mig på ryggen. Det höll på till jag var kanske 17-18 år idag säger min sambo godnatt till mig om jag lägger mig tidigare än honom. Tycker att det är trevligt att bara ha en pratstund på kvällen.

• öppensinnad

Det är väl alltid trevligt att natta sina barn elinn jag skulle gärna natta er två. Närhet kan man aldrig få för mycket av

• öppensinnad

ja det skulle vara trevligt att natta dem med en puss och kram. Är det bara jag som är öppensinnad ?? kramisar

Svar på tråden Natta 15.årig dotter, onormalt?