• Tsara

    Föräldrar med fysiska funktionsnedsättningar?

    Hejsan!

    Jag undrar om det finns några föräldrar här med fysiska funktionsnedsättningar? :)
    Själv har jag en muskelsjukdom och sitter i rullstol, väntar mitt första barn som ska komma i december :D Tycker att det hade varit roligt att få kontakt med andra "funkisföräldrar" Solig

  • Svar på tråden Föräldrar med fysiska funktionsnedsättningar?
  • Lindsey Egot the only one

    Jag har kronisk värk i buken efter en rutinoperation. Jag har haft det i tre år nu.

  • mamma pappa lam

    Hej,

    Jag arbetar med ett projekt som heter Mamma pappa lam. Vi som ligger bakom projektet är tre mammor med egna ryggmärgsskador. Målet är att öka kunskapen om att vara förälder med i första hand ryggmärgsskada men även andra typer av rörelsehinder. Vi håller på att starta ett närverk i Sverige av föräldrar med rörelsehinder. DU får gärna gå in på vår hemsida www.mammapappalam.se och läsa mer. Vi finns även på www.facebook.com/mammpappalam och har många medlemmar som har egna rörelsehinder.

    Jag sitter själv i rullstol sedan 20 år tillbaka i tiden och har en dotter som är 2,5 år. Hör av dig om det är något du funderar över eller bara vill fråga allmänt om de tusen frågor som dyler upp när man går i väntans tider.

    Mvh
    Nora 


Svar på tråden Föräldrar med fysiska funktionsnedsättningar?