Sexlusten osynkad
För ett år sedan slutade jag med alla preventivmedel eftersom min sambo och jag bestämde oss för att skaffa barn nr 2. Jag kan inte säga att vi hade mest spännande sexliv innan men jag hoppades att vi skulle kanske hitta motivation och börja njuta mer av vårt samliv. Nu har det som sagt gått ett år och det har inte blivit nån bebis och det är kanske inte konstigt, vår sexlust är inte synkad alls. Det känns som att jag är kåt hela tiden oavsett när i cykeln det är (förutom när jag har PMS). När jag önskar att vi har sex så kommer han med ursäkter. Han är trött, han har inte duschat, han måste läsa dokument för jobbet och så vidare. MEN så fort jag har mens, och jag vet att han inte vill ha sex när jag blöder då är han på mig hela tiden!!! Han kysser mig och tar på mig och gör allt för att jag ska bli kåt när han vet att vi inte "kan" göra nått åt det. Han frågar hela tiden om jag inte är färdig med tant röd och så fort jag är färdig då är han inte intresserad längre.
Vi är båda runt 30 och vi har några extra kilo på kroppen men inget allvarligt. Jag har börjat fantisera om andra män som jag har aldrig gjort innan som jag tycker säger mycket om hur jag har det. Jag vill ha sex! Ofta!
Finns det nån där ute som har varit med om liknande eller kan komma med råd? Please?