Varför kan vi inte ha sex?
Jag och min pojkvän kan inte ha sex för det gör ont för mig eller svider. Vi har varit tillsammans drygt ett år och det har varit såhär nästintill hela tiden. I början så kunde det värka (som muskelvärk) hela kvällarna efter att vi hade haft sex och sedan tror jag att jag åkte på svamp då musen blev väldigt ilsken för beröring.
Jag har varit hos gyn två gånger under ett halvår för att se vad det är men han hittar ingenting som kan vara fel förutom möjligtvis svamp som jag har fått kurera för att se om det blir bättre.
Gyn kunde även utesluta att det handlar om vestibulit (tack och lov)...allt han kunde ge råd om var att använda mer glidmedel men sist vi hade sex så var jag så blöt att inget glidmedel behövdes men så åkte jag på en rejäl svampinfektion direkt efter...
Jag har aldrig tidigare haft problem med svamp innan jag träffade min nuvarande och jag är så ledsen för min lust minskar även fast jag vill ha sex.
Det känns så bra när vi väl kan ha sex men efter varje gång så får jag ändå tala om för min pojkvän att det går inte på ett tag nu och det känns tufft att behöva neka för att det inte känns bra eller fräscht där nere.
Börjar bli så frustrerad nu och rädd för att vi aldrig kommer ha kunna sex, vet inte riktigt vad jag ska göra för att få kroppen med på noterna igen...hur blir man av med detta elände? Blir så otroligt ledsen.