Hjälp mamman har tatt barnen och flyttat 22 mil med barnen..
Hej... Har bara lite frågor jag måste fås svar på.. Är så att jag och barnens mamma är på väg att separera och hon sa att hon behövde lite tid .. Tänkte ok och lät henne och barnen åka till hennes syster .. 22 mil från där barnen varigt folkbokförda Och gått skola och dagis .. Men nu när det gått 3 v börjar det låta annorlunda.. Du kan ha barnen varannan helg och lov o så Men det räcker inte för mej :( vill mer .. Har 3 barn tillsammans på 2,4,6.. Gör allt för att barnen ska kunna bo med dej .. Hon som valt o flytta ? Och då hon har depritioner och ätstörningar e jag lite orolig för barnen med Jag har haft ett missbruk för 5 år sedan men gått behandlingar och klarat mej .. Men nu säger mamman att hon skiter i vad hon måste göra för o ha barnen även om det Är att på visa att mina barn inte har det bra hos mej och att jag inte klarar av det... Jag har haft fast jobb sen 2010 men svårt o vara hemma då jag kör lastbil men säger Upp mig utan o tveka om det hjälper mej få barnen till baka.. Så jag undrar får hon bara flytta så ? Och att till lägga har hon en dotter på 13 år som tycker att jag tagigt hennes mamma ifrån henne Och rent hatar mej och tror detta är mycket som spelar in Bör man ta det så långt att tingsrätten blir inblandade ? Vill inte sabba chansen att kunna vara en familj igen men måste ju sätta barnen först.. Älskar dem o dem mej och både 6,4 åringarna vill bo med mej i staden de växt upp i Även blivit ombedd att flytta till dem ... Men får ingen lägenhet där dem bor .. Snälla hjälp någon .. Vet inte vad jag ska göra