• MrsPenn

Varför hänger du på FL egentligen? Poll.

Vilken slags forummänniska är du? Varför är du här?

RÖSTA, mo-fos! Tungan ute

Vad tråkigt att man inte kan välja flervalsomröstning...

|> ~~~~ Glad sommar! ~~~~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 01:17
    OBS felstavat!
    "för att någon behöver förklara handlingen i filmtrilogin Hangaround för mig" - ska vara:

"för att någon behöver förklara handlingen i filmtrilogin Hangover för mig"
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varför hänger du på FL egentligen? Poll.
  • Orcha

Hur många kvinna 34 finns det på fl?

Kan vi enas om att det är bättre med kärlek, chips och sova än denna förbannade q34?

Pöss!

Make love, not english quotes...
  • Redaction

Det är väl inget fel på 34 åriga kvinnor? Inte heller något fel på 44 åriga kvinnor, tycker faktiskt de flesta åldrar är ok (inom vissa gränser då)

It is always by way of pain one arrives at pleasure
  • castafiore

Mest som en social studie. Här finns folk jag aldrig skulle umgås med privat. Det kan vara intressant. Eller kan det ge mig dagens skratt då....

• Orcha
    Redaction skrev 2013-07-26 23:58:41 följande:
    Det är väl inget fel på 34 åriga kvinnor? Inte heller något fel på 44 åriga kvinnor, tycker faktiskt de flesta åldrar är ok (inom vissa gränser då)
    Tror du massuppfittade lite.
    Håller med i åldrar, kön osv.

Syftade på en specifik fl-användare.
  • Redaction
    Orcha skrev 2013-07-27 00:01:46 följande:
    Tror du massuppfittade lite. Håller med i åldrar, kön osv. Syftade på en specifik fl-användare.

Förstlod, kunde inte låta bli att pitta lite
  • Redaction
    Redaction skrev 2013-07-27 00:07:58 följande:

J#@#a padda
  • Redaction

J@#@a padda, så här skrev jag Förstod, kunde inte låta bli att pitta lite

• MrsPenn
    ThisIsIt skrev 2013-07-27 11:09:45 följande:
    Jag vill bli krönt till drottningen av FL!! *dadadadaaaaam*

Hej! Då föreslår jag att du skapar en tråd där du ber effellare nominera dig till Prom Queen.
    Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • nozpa

Åh, hamnade här när jag väntade mitt första barn 2011. Innan dess hade jag aldrig ens funderat över denna sida. tyckte att det verkade vara en skitsida med konstiga människor.
    Tycker iofs fortfarande att det är väldigt konstiga människor här. Men ibland kan man lära sig något, lära någon annan något eller bara förvånas över folks dumhet.
    Fjäskeriavdelningen är inget för mig dock.   

• ThisIsIt
    MrsPenn skrev 2013-07-27 15:31:04 följande:

Hej! Då föreslår jag att du skapar en tråd där du ber effellare nominera dig till Prom Queen.
    Går det verkligen att bli queen? asså jag trodde ju bara att det var en rolig grej.... HAHAHAH. Man kan ju försöka! ;)
  • Petite Chérie
    ThisIsIt skrev 2013-07-27 15:39:46 följande:
    Går det verkligen att bli queen? asså jag trodde ju bara att det var en rolig grej.... HAHAHAH. Man kan ju försöka! ;)
    Bytt namn?
    You know for a guy, you act like a little bitch.
  • bitte67

För att jag inte har något liv.... och det är jävligt kul att driva med folk. Men vissa här inne har ingen humor eller självinsikt.

• MrsPenn

Funderar på att göra en ny tråd.
    "Varför gör ni inte bättre trådar?" Skrikandes

TRÅLLA BETTRE eller åtminstone berätta bättre! Damn.

Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • dilog

går i vågor. Inte varit här på ett bra tag men nu har jag återkommit för att jag vill se vad det pratas om nu sen sist. Kan väl säga att jag trivs rätt bra med att lägga mig i olika diskussioner eller hålla med. Kallas väl mest för tidsfördriv

• Gomez

Håller med dig dilog. Det går i vågor. Kul att hoppa in i en diskussion och få sig en redig verbal smocka ibland så man tänker till.  Det finns ju även underbara damer här.. Liksom själva stommen i hela bygget så att sägaGlad
    Är här för att vara social på nätet. Nu var det ett tag sen jag var här men visst har det blivit lugnare..?Solig

Svar på tråden Varför hänger du på FL egentligen? Poll.