• Sedi

Mensvärk efter mens!

Hejsan alla .. Denna månaden kom min mens 1 och enhalv vecka för tidigt, den varade i 5dagar, vanlig röd blod, utan klumpar. Hade en menstration med bara lite mensvärk ( brukar ha grooov mensvärk i vanligt fall ).. Tyckte det var konstigt. Fick ett svagt plus dagen innan mensen, om de nu var mens, och nu 1 dag efter mensen har jag mensvärk !!! Har aldrig haft det innan !!!! Tog gravtest innan mensen för mina brösttttt gjorde sååååå ontttttt, och då fick jag ett svagt plus, men dagen efter fick jag mens. Kan jag vara gravid, kan det vara missfall den mensen jag hade, kan de vara nidblödning ... ???? Ohh... Tacksam för svar tjejer.. Krammm

• Svar på tråden Mensvärk efter mens!
  • Sedi

Vill ju ej slösa pengar :(.. Har någon varit med om detta innan !!

• Tiiinaa

Precis som jag!! Jag fick ett tidigt missfall för 3 veckor sedan. Hade ÄL exakt 14 dagar efter missfallet. I helgen (över 1,5 vecka för tidigt) bara 6 dagar efter ägglosssningen kom mensen. En väldigt konstig mens som inte alls gjorde ont och det var bara rent färskt blod. Det kom ganska mycket. Blöder fortfarande lite lite och det är fortfarande färskt (inte alls brunt som det brukar vara i slutet av mensen). Först nu har jag börjat få grymt ont i ländryggen där min mensvärk oftast kommer. Så förvirrad!

Vet varken ut eller in. Graviditetstesten visar fortfarande plus sedan missfallet. Dessa plus blir dock svagare och svagare för var dag.

• Sedi

Jag har mensvärk nu.. Kan de ha varit nidblödning?

• Sedi

Tina : Kan de ha varit nisblödning för dig me ???

Svar på tråden Mensvärk efter mens!