Lesbisk i ett förhållande med en kille
Allt är en jävla röra. Jag är en tjej på snart 18 år, har en pojkvän i typ samma ålder.Jag har varit med om mycket och ofta blivit behandlad illa av killar och män.
Jag har hela mitt liv dragits till tjejer mer än vad man kanske borde. Men jag har alltid dolt det, både för mig själv och andra. Men när jag kom upp i ålder märkte jag det mer. Innan jag accepterade det så hade jag redan hunnit ligga med sex-sju killar och hade en pojkvän. Samma kille som nu.
Men saken är den att jag attraheras inte av killar sexuellt sett. Jag blir t.o.m äcklad av dom. Trots det har jag legat med dom.
Jag kan verkligen inte förklara varför jag är så fast vid min kille när jag egentligen bara tycker hans kropp är äcklig och jobbig, avtändande liksom. Det enda könet jag tänder på är tjejer men det går inte att förklara för någon. Med tanke på att jag har en pojkvän så kan jag tydligen inte vara något annat än hetero eller bi. Men jag vill inte säga att jag är det för jag tänder inte på killar, bara tjejer. Men ändå har jag min trygghet hos en kille och jag har ändå sex med honom..
Kan tillägga att det kan ha lite med min borderline (emotionellt instabil personlighetsstörning) att göra att jag dras till killar. Men jag blir ändå förbannad på folk som säger att jag är bi eller hetero. Jag vet inte vad jag ska använda för ord för att beskriva mig. För det är tydligt att jag inte kan vara homo när jag har en pojkvän, som jag också har sex med... Så.. Va fan är jag då?!
Har någon några tankar?