Hur ska jag få bort hårfärgen snabbt?
I april tonades håret och blev helt fel. En annan frisörska försökte fixa det en månad senare med färgade slingor i tre olika färger och för att göra en lång historia kort så blev inte det heller bra. Min egen hårfärg är ljust råttfärgad och den vill jag ha tillbaka. Nu har jag grå-grön färg i topparna för att det var för lite rött i eller vad hon sa och resten av håret är ojämnt färgat i vad jag tror är lite mörkare än min egen färg. Har för lite utväxt för att veta säkert än men det är inte samma som min egen färg men förhoppningsvis inte en jättestor skillnad heller.
Min frisörska säger att jag inte kan avfärga håret för då går det av men vad kan jag göra? Jag är desperat! Jag vill inte färga det igen och göra det värre.
Om jag använder starka shampoon och mycket inpackningar kommer det att dra ur färgen eller funkar det bara på toningar? Även om det inte drar ur färgen helt drar det ur den lite åtminstone? Så färgen kommer lite närmare min egen färg eller är det kört tills håret växer ut?