skriv vart man kan få gratis saker / gravid boxar....
hej, :)
jag skulle vilja veta vart man kan få gratis saker, / gravid boxar, nyligen fick jag hem en napp för att jag gillade en fb sida tex :) någon som vet??? =)
hej, :)
jag skulle vilja veta vart man kan få gratis saker, / gravid boxar, nyligen fick jag hem en napp för att jag gillade en fb sida tex :) någon som vet??? =)
Babybox- Babyland/Barnens hus
Baby to be - Apoteksgruppen
Man kan få ett paket på BB från Libero.
Om man gillar Bambinos sida på facebook får man en sked.
Tack så himla mycket :)
Haha jag kikade på bambinos på fb.. De fanns jätte många bambinos :( :D
Alla boxar samlade med länkar..
Hejhej!
Jag väntar mitt första barn i vår, är SÅ lycklig! Här om dagen hittade jag en superbra och GRATIS (!!) baby&gravid-påse med massa bra prylar tex barnmat från bambino, en liten nessisär från sebamed och massa annat användbart.
Jag blev iaf superglad när jag hittade detta!! Kolla in www.loppipasen.se
Tjingeling
Camilla
Hejhej!
Jag väntar mitt första barn i vår, är SÅ lycklig! Här om dagen hittade jag en superbra och GRATIS (!!) baby&gravid-påse med massa bra prylar tex barnmat från bambino, en liten nessisär från sebamed och massa annat användbart.
Jag blev iaf superglad när jag hittade detta!! Kolla in www.loppipasen.se
Tjingeling
Camilla
Det finns massor av boxar och produkter att hämta som gravid, jag har sammanställt alla jag hittat här http://barnsaksbloggen.wordpress.com/2013/03/18/gratis-for-gravida-och-nyfodda/
Jag har varit medlem i det här nyhetsbrevet ungefär 6 månader och fått hur mycket tips om gratis saker som helst. Det är superbra måste jag säga!