Bögställningar, någon bög här?
Man kan köra missionären analt som med en tjej såg jag men en tjej har ju inga genitalier som kan vara ivägen.
Man kan köra missionären analt som med en tjej såg jag men en tjej har ju inga genitalier som kan vara ivägen.
Det går alldeles utmärkt ändå!
Kille här som gillar att bli knullad av killar
Missionären är inga problem, dra upp knäna ordentligt bara. Däremot kan det vara lite klurigt att som man rida en annan man. Om killen är någon annat än extremt vältränad kan pungen (min alltså ) komma i kläm lite mellan min kuk och hans mage. Jag red en tjock kille med liten kuk en gång och well, det kom lite i kläm
Eftersom jag var "on top" var det dock ingen större fara eftersom jag kunde kontrollera rörelserna.
I min erfarenhet går det att i de flesta samlagsställningar dra pungen åt sidan så den inte kommer i kläm.
Är det skillnad på ställningar när det gäller vad som är skönast? Får prostatan bäst stimulans i någon viss ställning?
Bli påsatt bakifrån är underbart! En av mina favoriter är om killen är still och jag "rider" honom på alla fyra. I ett sådant läge skulle jag inte runka utan fokusera på stjärten.
Min skönaste ställning är att bli knullad i missionären och runka så jag kommer samtidigt som han pumpar i mig. Det ger en fantastisk orgasm
Vad ni än gör ni därute: är ni nyfikna så ut och expereimentera! Mycket! Det är det enda sättet att veta
Känns som att jag kan vara bisexuell men har aldrig provat att bli påsatt av nån kille än inte heller sugit kuk är det skönt eller gör det ont första gången man blir påsatt i röven? Ska självklart använd nån sorts glidmedel typ vaselin men är det skönt eller gör det bara ont första gången? Vilken stä?lning är skönast för en oskuld kille? Är det äckligt att suga och att få satsen i munnen? Tackar för svar
Känns som att jag kan vara bisexuell men har aldrig provat att bli påsatt av nån kille än inte heller sugit kuk är det skönt eller gör det ont första gången man blir påsatt i röven? Ska självklart använd nån sorts glidmedel typ vaselin men är det skönt eller gör det bara ont första gången? Vilken stä?lning är skönast för en oskuld kille? Är det äckligt att suga och att få satsen i munnen? Tackar för svar
Klart man kan.
? Har lyckats fått kontakt med en snygg kille som viill hjälpa mej med min oskuld men vet inte om ja törs än han har tydligen en kanaka stor snö på och vill att vi ska hålla till på en toalett så vi får va för oss själv utan att nån får veta att vi ska knulla. Ska ja göra av han på toaletten eller ta mej bakifrån där? Bäst att rida?
? Har lyckats fått kontakt med en snygg kille som viill hjälpa mej med min oskuld men vet inte om ja törs än han har tydligen en kanaka stor snö på och vill att vi ska hålla till på en toalett så vi får va för oss själv utan att nån får veta att vi ska knulla. Ska ja göra av han på toaletten eller ta mej bakifrån där? Bäst att rida?
Tack för tips dom är vänliga
Tack igeb för alla svar men måste testa att bli påsatt av en kille innan ja tänker komma ut att jag är bisexuell men det är jävli
Jag ligger här med jordens ståfräs när jag läser era tips. Gäller bara hitta någon att testa med.
Jag ligger här med jordens ståfräs när jag läser era tips. Gäller bara hitta någon att testa med.
Är du också oskuld?