• Anonym (Sugen)

Bögställningar, någon bög här?

Man kan köra missionären analt som med en tjej såg jag men en tjej har ju inga genitalier som kan vara ivägen.

• Svar på tråden Bögställningar, någon bög här?
  • Anonym (Rr)

Det går alldeles utmärkt ändå!

• Bottom

Kille här som gillar att bli knullad av killar

Missionären är inga problem, dra upp knäna ordentligt bara. Däremot kan det vara lite klurigt att som man rida en annan man. Om killen är någon annat än extremt vältränad kan pungen (min alltså ) komma i kläm lite mellan min kuk och hans mage. Jag red en tjock kille med liten kuk en gång och well, det kom lite i kläm Eftersom jag var "on top" var det dock ingen större fara eftersom jag kunde kontrollera rörelserna.

I min erfarenhet går det att i de flesta samlagsställningar dra pungen åt sidan så den inte kommer i kläm.

• Anonym (Nyfiken)

Är det skillnad på ställningar när det gäller vad som är skönast? Får prostatan bäst stimulans i någon viss ställning?

• 08Biet
    Bottom skrev 2013-08-25 17:05:45 följande:
    Kille här som gillar att bli knullad av killar

Missionären är inga problem, dra upp knäna ordentligt bara. Däremot kan det vara lite klurigt att som man rida en annan man. Om killen är någon annat än extremt vältränad kan pungen (min alltså ) komma i kläm lite mellan min kuk och hans mage. Jag red en tjock kille med liten kuk en gång och well, det kom lite i kläm Eftersom jag var "on top" var det dock ingen större fara eftersom jag kunde kontrollera rörelserna.

I min erfarenhet går det att i de flesta samlagsställningar dra pungen åt sidan så den inte kommer i kläm.
    Om du blir knullad ståendes på alla fyra, är det svårt att runka dig själv då?
    Det verkar skönt att bli påsatt bakifrånDrömmer

• Kip

Bli påsatt bakifrån är underbart! En av mina favoriter är om killen är still och jag "rider" honom på alla fyra. I ett sådant läge skulle jag inte runka utan fokusera på stjärten.

Min skönaste ställning är att bli knullad i missionären och runka så jag kommer samtidigt som han pumpar i mig. Det ger en fantastisk orgasm

Vad ni än gör ni därute: är ni nyfikna så ut och expereimentera! Mycket! Det är det enda sättet att veta  

• Anonym (Oskulden)

Känns som att jag kan vara bisexuell men har aldrig provat att bli påsatt av nån kille än inte heller sugit kuk är det skönt eller gör det ont första gången man blir påsatt i röven? Ska självklart använd nån sorts glidmedel typ vaselin men är det skönt eller gör det bara ont första gången? Vilken stä?lning är skönast för en oskuld kille? Är det äckligt att suga och att få satsen i munnen? Tackar för svar

• Anonym (tar tacksamt emot)
    Anonym (Oskulden) skrev 2017-01-15 13:00:49 följande:

Känns som att jag kan vara bisexuell men har aldrig provat att bli påsatt av nån kille än inte heller sugit kuk är det skönt eller gör det ont första gången man blir påsatt i röven? Ska självklart använd nån sorts glidmedel typ vaselin men är det skönt eller gör det bara ont första gången? Vilken stä?lning är skönast för en oskuld kille? Är det äckligt att suga och att få satsen i munnen? Tackar för svar

Hej
    Några tips.

Var ren i analen. Spola försiktigt in lite ljummet vatten (t ex med duschslangen) och skölj ur. Mjuka upp hålet med några fingrar med lite glid eller massageolja. 
    Han ska vara ordentligt insmord. lägg på mer glid allteftersom. För mig har det funkat bäst att gränsla killen och sänka ner mig i min egen takt. Ta emot ollonet först och vänta i 10 sek så ger muskeln med sig. Slappna av helt och tryck dig långsamt mot honom. Se till att ha knäna nära bröstkorgen så är det lättare att ta emot. 
    Om han är van så kan han göra så här på dig när han tar dig bakifrån när du står på knä och trycker ansiktet mot madrassen.
    Efter ett litet tag så kommer han i dig i hela sin längd och det är F A N T A S T I S K T skönt. När han har kört i dig en tag så är det lätt att byta ställning, Jag föredrar att ligga på rygg med benen vitt isär och se hur han jobbar i mig. Rida är också häftigt, särskilt när båda "jobbar".

(Jag blir väldigt tänd av att skriva det här). :)
  • Anonym (Oskulden)

? Har lyckats fått kontakt med en snygg kille som viill hjälpa mej med min oskuld men vet inte om ja törs än han har tydligen en kanaka stor snö på och vill att vi ska hålla till på en toalett så vi får va för oss själv utan att nån får veta att vi ska knulla. Ska ja göra av han på toaletten eller ta mej bakifrån där? Bäst att rida?

• Anonym (Kille)
    Anonym (Oskulden) skrev 2017-01-28 17:17:35 följande:

? Har lyckats fått kontakt med en snygg kille som viill hjälpa mej med min oskuld men vet inte om ja törs än han har tydligen en kanaka stor snö på och vill att vi ska hålla till på en toalett så vi får va för oss själv utan att nån får veta att vi ska knulla. Ska ja göra av han på toaletten eller ta mej bakifrån där? Bäst att rida?

Toalett är ju värdelöst att ha sex på speciellt en offentlig toa som stinker bajs. Leta upp ett bättre ställe (säng soffa etc).

Är du osäker så är det bäst att du har kontroll, dvs att du rider och kan styra tempo och djup etc. Men jag tycker det är skönast när man inte kan styra så mycket, t.ex. doggy eller platt på magen (med en kudde under höfter)
  • Anonym (Oskulden)

Tack för tips dom är vänliga

• Anonym (Oskulden)

Tack igeb för alla svar men måste testa att bli påsatt av en kille innan ja tänker komma ut att jag är bisexuell men det är jävli

• Anonym (Jämte)

Jag ligger här med jordens ståfräs när jag läser era tips. Gäller bara hitta någon att testa med.

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Jämte) skrev 2017-05-05 01:08:29 följande:

Jag ligger här med jordens ståfräs när jag läser era tips. Gäller bara hitta någon att testa med.

Är du också oskuld?
  • Anonym (Jämte)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-05-05 07:32:24 följande:

Är du också oskuld?

Jo det är sant men hoppas få bota åkomman
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Jämte) skrev 2017-05-05 12:18:07 följande:
    Jo det är sant men hoppas få bota åkomman
    Helt och hållet eller bara när det gäller män? Hur gammal är du?
Svar på tråden Bögställningar, någon bög här?