• Anonym (TS23)

Jag har högre lust än min kille

Jag älskar min pojkvän. Han är vacker, smart, snäll. Vi har en mängd saker gemensamma som känns så osannolika att jag vill tro på ödet. Han ger mig komplimanger, säger att han älskar mig flera gånger om dagen. Vi bråkar aldrig. Vi tänder på samma saker. Vi har varit tillsammans i drygt 3 år, vi är båda 23.

Men sedan vi flyttade ihop har jag börjat störa mig på att han inte vill ha sex lika ofta som mig. Jag trodde förut att den begränsande faktorn var att vi inte träffades så ofta, eller inte fick vara ifred. För när vi träffades en eller två gånger om veckan hade vi sex varje gång i sågs. Första månaden vi bodde ihop hade vi sex rätt så ofta, och jag var nöjd. Men nu är det kanske 1-2 gånger i veckan, och alltid på mitt initativ.  Då om man räknar in all form av sex, även när jag bara suger av honom t ex. Det kanske inte låter så illa... men jag har hög sexlust och känner mig bortvald när han aldrig tar iniativ numera, men  tackar ofta nej när jag försöker. Jag skulle tycka ungefär varannan dag vore lagom, och skulle inte klaga om det var oftare heller. Jag skulle vilja bli slickad spontant utan att behöva uttryckligen be honom om det under sexet. Jag vet att även han tänder på bondage, och skulle vilja att han band mig oftare, men det händer väldigt, väldigt sällan och bara efter att jag tjatat om det och t o m plockat fram repen.

Han är inte otrogen, han är inte sjuk, han gör inte mest här hemma. Det är jag som äter medicin mot depression, tvättar all tvätt, planerar maten, äter p-piller och jobbar mest. Ändå har jag högre lust.
     Han bedyrar att han älskar mig och att jag är vacker, men han har bara lägre sexlust än mig. Att han blir avtänd när jag tjatar, men å andra sidan vill han inte att jag ska "låtsas" genom att inte ta initativ på ett tag? Han säger också att han tycker det är hett att jag har hög sexlust, att det är spännande, men det är jobbigt när jag kommer med för mycket initativ?

Igår hade vi sex, efter att vi pratat om det här och båda blivit ledsna.

Finns det någon mat som ökar sexlusten? Ska jag "spela svår" ett tag i hopp om att han ska börja ta initativ?
    Är det någon som har något tips? Att göra slut är inte ett alternativ i det här fallet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-09 12:19
    Ska tillägga att jag alltid varit den med mest lust i alla mina förhållanden. Han var oskuld när vi träffades.

• Svar på tråden Jag har högre lust än min kille
  • Peter37

Din kille är lycklig som har dig som vill ofta...synd att han inte fattar det bara...
    jag hade görna haft en tjej som dig...vill väldigt ofta jag med
    mvh

• Anonym (Samma här)

Jag är precis som dig!!

Jag vill heeeeeeeela tiden, nästan.
    Oavsett om jag har mens, är sjuk, stressad, trött, huvudvärk- You name it!!
    Jag kan föreslå sex i bilen, sex på stan, en snabbis i skogen när vi tar promenad, men han vill inte..
    Eller ja, varannan dag blir det iaf.
    Mår han jättebra så blir det 1 gång om dagen..
    Men jag tycker att du ska testa spela svår och ointresserad av sex, för då kanske han tänker att " Oj, vad är det med henne nu då " och kanske till å med blir orolig.
    Jag har själv testat det och det har faktiskt funkat några gånger :)  

• Andise

Jag har det precis som er, min sambo vill inte så ofta, jag skulle kunna varjedag :) Verkar va ett vanligt problem att den ena vill mer än den andre :(

• missan75

Vill han öka sin sexlust? Är han missnöjd med hur det är? Finns det något sätt du kan få bekräftelse av honom utan att sex är inblandat?

Svar på tråden Jag har högre lust än min kille