• vanja83

Någon som väntar barn med BF i sommar i södertälje (pershagen) med omnejd??

Hej hej!

Jag är en 30 årig tjej som väntar vårt första barn och som tänkte det skulle vara roligt att lära känna några fler som kommer att vara lediga och få barn ungefär samtidigt?
    Även pappor är så klart välkomna! =)

• Svar på tråden Någon som väntar barn med BF i sommar i södertälje (pershagen) med omnejd??
  • Sofialin

Hej! Jag väntar också mitt första barn, är 27 år snart och bor i Södertälje. Till när är du planerad? :)

• vanja83

Hej hej! Är beräknad tIll den 6/7 om man ska tro ultraljudet enligt senaste mens 24/6! Men jag tror på den 21/6 min mammas födelsedag ;) Men det är väl bara att vänta och se är den vill komma ut! När är du beräknad???

• Sofialin

Jaha det är ju väldigt snart, vad spännande:) vi är beräknade till den 15/7, men hoppas på liiiite tidigare jag med, tycker det börjar bli väldigt tungt och varmt!!;) Har ni planerat att föda på Södertälje sjukhus eller planerar ni något annat sjukhus?

• EBrock

Hej!
    Är beräknad den 18/7 bor inte i Södertälje men inte långt ifrån, bor i Tumba :)
    Har en dotter på 2 år :)

• vanja83

Vad roligt! Jag fick vår dotter den 29/6 förra året =) vill du ses/fråga eller bara prata lite går det bra för min del ändå =) 1 år är ju inte så stor skillnad när barnen är större =)

Svar på tråden Någon som väntar barn med BF i sommar i södertälje (pershagen) med omnejd??