• Cattis86

    Vi har fått BARNBESKED!!!!!!!! <3

    Åhhhh jag måste bara få berätta!!!! Jag har aldrig varit så lycklig i heeeeela mitt liv!!!!!! <3 Vi fick barnbesked igår!!! Vi har fått en helt UNDERBART söt liten pojke på 1 år och 5 månader!!! Han är det finaste barn jag någonsin sett och vi är såååå lyckliga! !! :D


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-12 08:29
    Herregud, VARFÖR blev det en ledsen smiley framför inlägget??? Det ska såklart vara en glad!!! :D ska d va!!
  • Svar på tråden Vi har fått BARNBESKED!!!!!!!! <3
  • Cattis86

    Hej alla! Ber om ursäkt att jag inte svarat tidigare, har inte varit här inne nånting.. Men TACK så jättemycket allihop!! Vi är såååå lyckliga!!! <3 :') Jag antar att dem flesta av er vet vad jag menar när jag säger att mammalyckan är svår att beskriva med ord!!

    I juli var vi och hälsade på våran lilla pojke under några dagar, och snart är det dax för resa nr. 2! :) Den 30 Augusti åker vi igen :D Sen får vi äntligen åka hem tillsammans alla tre! Längtar såååå otorligt mycket!!!

  • Cattis86

    Cisse: våra papper skickades till Polen i oktober 2012 och vi fick barnbesked den 11 juni 2013 så vi väntade på barnbesked i 8 månader :) Det gick ovanligt snabbt tror jag?

  • Jess999

    Grattis till er, vad mysigt, från oss som väntar barnbesked med från Polen. Roligt och fått kontakt med er!! Jess999

  • Cattis86

    Jess99: Åhh vad roligt!! :D Ja vi har gärna kontakt med er också! :) kan inte komma in på din sida dock.. kanske beror på att jag använder mobilen? men vi kan maila om du vill? :) catrine.hellstrom@spray.se

    Så kan vi byta tankar och erfarenheter :) väntar ni genom BFA? Hur länge har ni väntat? Vart bor ni nånstans? :)

  • LängtansBlåaBlomma

    Råkade hamna i adoptionsforumet av ett feltryck.Grattis !! Har följt dig några år, sen ni förlovade er och gjorde ett fint hjärta i stranden. Så ett stort Grattis och lycka till önskar jag dig och din lilla familj!


Svar på tråden Vi har fått BARNBESKED!!!!!!!! <3