virrhjarnan skrev 2013-07-21 07:50:57 följande:
Blir inte så mkt FL här heller faktiskt men tittar in ibland iaf:) Skulle du vilja prata på FB eller nåt istället? :) Om den fortfarande ligger för öppningen så får man ta ut bebisen med kejsarsnitt så det löser ju sig iaf.
Okej usch vad jobbigt, håller verkligen alla tummarna för att slippa foglossningen. Hoppas du har möjlighet till mkt vila då iaf:)
Lät mysigt:) Har bara handlat på Tradera hitintills men ett babygym, en amningskudde och några få klädesplagg har det blivit iaf:) Längtar till 18 augusti då det är en jätte stor barnloppis här då kommer jag nog shoppa loss ordentligt med kläder:P Vagn ska vi beställa så fort Emmaljungas nya modeller kommer ut:) Har ni bestämt vad ni ska köpa för vagn? :)
Jag skrev till dig på din blogg för nån vecka sedan, men du kanske inte har fått det?
Vart har du hittat amningskudden? Har läst att det kan vara skönt att ha den redan innan.
Vi var hemma hos min syster nu i veckan och fick med oss en Ikeapåse med kläder till 62. Hon fick en flicka 09 i november så kläderna är ju för rätt årstid också =) Har passat på att köpa dyrare märkeskläder nu på semestern. På rea såklart!!! Vi passade också på att låna en Emmaljunga från min andra syster. Hur fin som helst! Den tänkte vi använda till en början för att se vad vi vill ha. Den är gaaalet stor att packa in i bilen iaf... Stort minus. Och väldigt tung. Jag vet att det är stora och tunga men detta är en vagn som har några år på nacken så de har säkert blivit lättare iaf. Tyckte jag såg att dom nya hade kommit in?