• Anonym (Kaffedraken)

    Mammalediga i Stockholm

    Hej!

    Någon mer som har lite tråkigt på dagarna när sambon eller kompisar (utan barn) arbetar? Vill du kanske iväg på en promenad eller ta en fika?

    Jag bor i Bromma, Ängby Park, med min sambo Sebastian och vår son Poppe på 9 veckor. 

    Hojta gärna till om du vill promenera eller invadera fiken i stan med barn och barnvagnar Glad

    /Evelina 

  • Svar på tråden Mammalediga i Stockholm
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag bor vid odenplan och är hemma med vår lilla Milas 7 veckor!
    Skulle absolut vara kul att träffa andra mammor med barn i samma ålder :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag är nyinflyttad i centrala Stockhom och har en son på 7 månader jag hittar gärna på något

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej, jag hoppar gärna in här!

    Jag bor i bromma, blackeberg just nu. Men flyttar i månadsskiftet till Nälsta i Vällingby. Har en tjej på snart 4 månader. 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Sophie13 skrev 2013-09-12 17:32:17 följande:
    Hej! Bor i Vällingby c och har en tjej på 3 månader, ses gärna och tar promenader i grannskapet!

    Vi kommer ju bora nära varann! Nu har jag lite fullt upp inför både flytt & dop (samma helg!!!!) om två veckor =S

    Men jag ses gärna i oktober, om du vill?! Och ni andra får gärna haka på ni med de som vill! =) 

    Jag hittar inte så där vansinnigt bra i bromma/ vällingby men vet att det finns jätte fina gångvägar som knyter ihop områdena så kanske en termos med kaffe/te/vam choklad och höstpromenader?? Vad sägs om det?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Fridolina83 skrev 2013-09-13 22:05:43 följande:
    Vi kommer ju bora nära varann! Nu har jag lite fullt upp inför både flytt & dop (samma helg!!!!) om två veckor =S Men jag ses gärna i oktober, om du vill?! Och ni andra får gärna haka på ni med de som vill! =)  Jag hittar inte så där vansinnigt bra i bromma/ vällingby men vet att det finns jätte fina gångvägar som knyter ihop områdena så kanske en termos med kaffe/te/vam choklad och höstpromenader?? Vad sägs om det?

    Hej! Gärna, hör bara av dig när ni landat lite. Roligt med Nälsta, vi letar själva bostad i Nälsta med omnejd :) Är det fler som vill hänga på som bor i närheten?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har en dotter på 18 månader, lite äldre än era små gryn, men har precis flyttat hem till Stockholm igen efter att ha bott några år i Skåne så om någon vill ses trots att hon inte är en bebis längre så gör vi gärna det!

  • Anonym (Kaffedraken)

    hej! är hemma med min flicka på 8,5 månad, börjar bli lite långtråkigt och mammakompisar jag haft hemma innan har nu börjat jobba igen :( vore kul att ses på typ ett lekland och låta bebisarna hänga :) jag bor i huddinge men har bil och ses gärna varsom  =)

Svar på tråden Mammalediga i Stockholm