• Bling Bling

Letar efter invicta i Polen Gdansk

Hittade en invicta men den verkade inte vare den rätta,Någon som har en riktig sida jag kan söka på?Jag kom in på någon sida som hade en himla massa olika.

Kanske någon även planerar äd hos dom..
    Skulle vill ja och se priser mm.Och hur man färdats smidigast i från Gävle..Har aldrig varit i Polen tidigare  .Så snälla om ni använt er av denna klinik  .

Del gärna med er.Tacksam för allt

• Svar på tråden Letar efter invicta i Polen Gdansk
  • Bling Bling

Jag har hittat kliniken..lol nu..

Mailat dom med lite frågor och så.Låter ganska bra tror jag.Ingen väntetid hade dom och det var ju bra.

Så har jag tur så blir det start för mej i höst.

• isisisis

De finns på FB också Jag fick mina tvillingar genom dem,och får alla nyheter på FB

• Bling Bling

isisisis.Vad kul grattis..Vad heter dom på fb då?

Jag har haft mail kontakt med warsava var du också där? 

• isisisis

Nä,jag var i Gdansk.Finare klinik och trevligare stad.
    Väldigt smidigt med kommunikationerna.Har flygit från Sturup  på 50 min med Wizzair.De går ifrån Skavsta också.Väldigt billigt flygbolag.Min man var dock i warzawa och lämnade bidrag vid ett tillfälle.Men det blev avbrutat den gången.
     http://wizzair.com/sv-SE/Search

Kliniken ligger högst upp i en galleria i utkanten av gamla stan.
     https://www.facebook.com/klinika.invicta?fref=ts

Om du undrar något över kliniken,kommunikation eller behandling kan du höra av dig.
    Jag har varit på EGV och  i Brno på en klinik innan och har haft mailkontakt med ytterligare ett antal kliniker i europa.
    Har varit väldigt aktiv på FL innan under många år.

Har inte varit så aktiv senare tid då jag har haft tvillingarna. 

• Sia123

Hej

Läste i tråden och undrar hur det gått för dig bling bling?

Är fortfarande i processen att inse att äd är vår chans och letar klinik. Men blir mest snurrig av allt man läser. Dock är det Polen, Tjeckien eller Spanien det får bli för oss.

Svar på tråden Letar efter invicta i Polen Gdansk