• Anonym (Undrande pappa)

Lämna bebisen med tillräckligt med mat och dryck för weekend med jobbet?

Hej! Så här ligger det till, Jag pappa till en son, 18 månader och undrar hur jag ska lösa min weekend till London med jobbet. Kan inte ta med barnet och mamman stack när barnet var 2 månader. Jag funderar på att lämna barnet i sängen med några mackor samt yoghurt och kalaspuffar och ca  10 glas med vatten så barnet kan ta dryck om så nöden lider. han får även ha en potta nedanför sängen. Jag har förklarat detta för honom och han tycker det verkar som en spännande grej för han säger JAAA PAPPA!!! och skrattar och ler! bara han får ha kvar  "Blåis" hans blåa nalle som han sovit med sedan födseln.

Har ni gjort på liknande sätt med era barn? hur gick det?

• Svar på tråden Lämna bebisen med tillräckligt med mat och dryck för weekend med jobbet?
  • Vissla

Klart du kan, han måste ju lära sig att ta hand om sig själv nångång, lämna mobil också o lär ungen larmnumret om nåt skulle hända

• Mercedez

Lägg tråden i sandlådan.Den skall inte ligga i känsliga rummet.

• Jimman

Detta är fan det sjukaste skämt jag sett

• Anonym (???)

var det nån som tycker detta är roligt????

• KLAJSHUH

Att du inte skäms att skriva en sån här tråd!

Vet du hur många barn det är som växer upp utan föräldrar som bryr sig? Hur många barn som måste gå och lägger sig hungriga? Som tvingas växa upp alldeles för fort för att överleva! Som gråter efter sin mamma eller pappa utan att nån kommer och tröstar..

Nä fy för att ens hitta på nåt sånt här!

• Jimman

Tråden är för sjuk för att ens hamna i sandlådan

• Lindsey Egot NO1

Har du det tråkigt på lördagskvällen rekommenderar jag dig att gå och lägga dig och dra täcket över huvudet.

• TessTess93

Nä usch! Inte änns roligt.. Bara sjukt att man driver om en sån sak..

• Deelicious

Hahahah vadå sjukt? Varför säger ni det? Ni fattar väl att gubben driver....

• Jimman

Ja klart vi fattar men skämtet är sjukt , varför låter man tråden vara kvar ! Det är inte ens en gubbe som startat den

• Deelicious
    Jimman skrev 2013-06-16 15:20:29 följande:
    Ja klart vi fattar men skämtet är sjukt , varför låter man tråden vara kvar ! Det är inte ens en gubbe som startat den
    Hade det varit på riktigt så hade det varit fruktansvärt men det låter rätt kul hur han beskrivit det i TS :P Hur kan man INTE skratta? Blåis? HAHAH
  • Jimman

Tycker faktiskt inte dessa skämt är ett dugg roliga när det finns barn i Sverige som drabbas av sånt

• Deelicious

Tycker inte Ts är ett dugg sjuk. Mest fånig.

Svar på tråden Lämna bebisen med tillräckligt med mat och dryck för weekend med jobbet?