• Inte som du

Alla vi som har tråkigt ikväll!!

Jag har precis lagt sonen, men vad satan ska jag göra nu, ikväll?!

1. Jag har inget gott att äta på ikväll hemma. Bara en kladdkaka, men den är jag inte sugen på.

2. Jag har ingen barnvakt så kan inte åka iväg och göra något, så jag måste sysselsätta mig med något här hemma.

3. Det går ingen bra film på tv!

Jag är riktigt uttråkad ikväll! Vad gör ni? berätta någon rolig historia för mig, vad som helst! Eller börja diskutera något med mig!

PEACE! {#emotions_dlg.flower}  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-15 21:18
    Ingen..?

• Svar på tråden Alla vi som har tråkigt ikväll!!
  • Inte som du
    Marlbin skrev 2013-06-15 23:50:49 följande:
    Kostas kommer från det grekiska namnet Konstantinos som kommer från latin Constantinus som betyder "orubblig, ståndaktig".

Dock med K och inte C... ;)

Vadå K? Det ser jätte konstigt ut, Finare med C tycker jag{#emotions_dlg.flower}
  • Iida01
    Inte som du skrev 2013-06-15 23:56:20 följande:

Tack för förslagen{#emotions_dlg.flower} Jag ligger faktiskt och lyssnar på en ljudbok medans jag dricker saft och äter kladdkaka och har trevligt samtal här i min tråd just nu. :)
    Se då har du ju en perfekt kväll ;)
  • Inte som du
    helenen skrev 2013-06-15 23:51:25 följande:

Annat land ja, men inte fasansfullt långt borta. En dryg timme med flyg, tio timmar med tåg. Under förra året träffades vi under 8 (åtta) dagar, varav han valde ett datorkonvent en dag framför mig oc barnen när vi åkt ner för att träffa honom över en helg. I år? Inte alls.

Men fy! Nu fick jag en väldigt dålig magkänsla och tycker att du borde tänka över detta. Men det är vad jag tycker.. Att ni bara kommer ifrån varandra mer och mer, eller har jag fel?
  • Inte som du
    Iida01 skrev 2013-06-15 23:58:30 följande:
    Se då har du ju en perfekt kväll ;)

hehehe, tills nu ja.. Sängdags om ett tag ju. Sonen är vild och glad halv 7!
  • Inte som du
    Iida01 skrev 2013-06-15 23:54:31 följande:
    Ja, ta det med en nypa salt. Kanske inte är någon bra hemsida jag hittat det på :P Men men! 

Costas tycker jag.
    Om man säger det "Romano och Costa" och "Romano och Costas" så får jag för mig att Costa låter tjejigare.  

Ja jag vet faktiskt inte, men för sjutton, inte ska jag grubbla på det här nu, jag har inte ens man och är inte gravid! Men fantisera kan man ju. :)
  • Iida01
    Inte som du skrev 2013-06-16 00:00:50 följande:

hehehe, tills nu ja.. Sängdags om ett tag ju. Sonen är vild och glad halv 7!
    Åh ja då kanske det är sängdags snart. Barnen här är hos sin mamma denna veckan så kan i alla fall sova till 10 för vid 11 är det fotbollsmatch med pojken :D
  • Marlbin
    Inte som du skrev 2013-06-15 23:57:18 följande:

Vadå K? Det ser jätte konstigt ut, Finare med C tycker jag{#emotions_dlg.flower}
    Googlade "namnet Costas" och då kom Kostas upp som förslag (med C fans det inget "betydelse" på den sidan jag kollade). Tycker med det är finare med C, och Costas tycker jag låter bättre än Costa :)
  • Inte som du
    Iida01 skrev 2013-06-16 00:03:48 följande:
    Åh ja då kanske det är sängdags snart. Barnen här är hos sin mamma denna veckan så kan i alla fall sova till 10 för vid 11 är det fotbollsmatch med pojken :D

Skönt för dig! åh fotboll, hoppas min unge vill spela det då han börjar skolan. Spelade själv det när jag var liten, roligt!
  • Inte som du
    Marlbin skrev 2013-06-16 00:03:50 följande:
    Googlade "namnet Costas" och då kom Kostas upp som förslag (med C fans det inget "betydelse" på den sidan jag kollade). Tycker med det är finare med C, och Costas tycker jag låter bättre än Costa :)

Jaha okej!! Jaa jag börjar med tycka om Costas mer faktiskt. :)
  • Iida01
    Inte som du skrev 2013-06-16 00:06:51 följande:

Skönt för dig! åh fotboll, hoppas min unge vill spela det då han börjar skolan. Spelade själv det när jag var liten, roligt!
    Ja, men se upp. Denna våren var det både klassfotboll, vanlig fotboll för pojken och fotboll för tjejen. Så för två veckor sen hade vi fotboll måndag, tisdag, onsdag, torsdag och lördag. :D tjoho! 
  • Inte som du

Tufft alltså! Ska ha det i åtanke ;)

• Iida01
    Inte som du skrev 2013-06-16 00:13:18 följande:
    Tufft alltså! Ska ha det i åtanke ;)
    Ja det tycker jag. Tänk nästa år när även tjejen har klassfotboll. Ojojoj. Och tänk när vi skaffar egna barn. Nu blev jag trött! Ska dessutom hämta sambon snart så är snart dags att bege sig ifrån denna trevliga tråd för idag! 
  • Inte som du

Ne nu säger jag Godnatt till er. Tack för trevlig pratstund

• Iida01
    Inte som du skrev 2013-06-16 00:15:30 följande:
    Ne nu säger jag Godnatt till er. Tack för trevlig pratstund
    Detsamma! Sov så gott! :)
Svar på tråden Alla vi som har tråkigt ikväll!!