Ja Angeelica jag tycker verkligen du ska fråga på ditt jobb hur dom tänkt? Bättre att ställa dumma frågor än att behöva ta dumma smällar :P
Jag kan förstå att det är jobbigt om man är nyanställd och vill visa framfötterna, men gå inte över din egen gräns bara :/
Jag själv har alltid vart framåt som som en maskin, men under graviditeten har jag insett att jag måste bromsa ganska mycket...vilket är skiiittrååkigt! xD
Jag pratade med min chef och sa att jag inte pallar med att jobba 5 dagar i veckan, men vill inte sjukskriva mig. Så vi löste det med att jag plockar ut semesterdagar varje torsdag + fredag, fram tills veckan innan jul. Har bestämt vi för att vara hemma januari och försöka ta de lugnt....då tar man ut vanlig föräldrardagar va? Måste kolla upp de där lite mer nogrannt ;)
Åhh vattengympa låter ju för skönt Krakels! Jag har funderat på de och eller gravidyoga, yogan upptäckte jag att den kosta ju ganska mycket....och jag har lite svårt för badhus, men det kanske får bli något att kolla upp...
Är det inriktat för gravida eller bara allmän vattengympa?
Har städat huset idag, jätteglad att vi bor större, men det är ju ett helt aerobicspass att städa skiten ;)
Är i v 25+2 idag, och flåset blir ju inte bättre direkt ;)
Satt i ett fotbad from heaven nyss för att lindra de svullna fötterna....
någon mer som svullnar upp under dagarna?