Fler som har/har haft det såhär????
Min dotter är drygt 4 mån gammal. Ända sen hon föddes har hon varit i ett stort behov av närhet och hon har sovit oroligt. De två första månaderna bodde hon på mig dygnet runt. I vagnen sov hon Max 15 min. Alltså sov hon i bärsjal på mig på dagen och på natten låg hon på mitt bröst. Kolik och att hon hatar att åka bil (bara skriker) har inte gjort det lättare. Idag är koliken borta och hon sover numera 1 timme per gång i vagnen, 4 ggr per dag alltså fyra timmar så det går framåt. Mitt problem är nätterna. Runt kl 9 lägger jag henne. Då sover hon, om jag har tur, till runt 12. Sen är det mat och efter det somnar hon alltid om direkt igen och sover, om jag har tur, till kl 03 sen är det mat igen. Efter detta så går det knappt att få henne att somna om. Hon ligger och snurrar och fäktar. Jag får ligga och stoppa ii nappen hela tiden. Hon blundar så det är precis som hon sover fast ändå inte. Låter jag henne vara börjar hon skrika. Jag går på knäna. Har en tre-åring hemma så sömn på dagarna kan jag glömma. Jag försöker ta ikapp så mkt sömn som möjligt på helgerna när mannen tar dom. Men att jag skriver är för jag vill höra om fler har de såhär eller har haft?? ALLA jag känner med bebisar har det långt ifrån som jag och jag har ju även en äldre dotter och hon har inte heller varit i närheten av detta. Känns som inget duger åt denna lilla tjejen och man känner sig värdelös :( Man tror nästan att det är något som är fel :( En period kunde hon iaf sova mellan 9-01/02 men det var inte många nätter :(