Trött på bonusar
jag blir så vansinnigt trött på mina tonåriga bonusar och deras mamma. Hon pratar ständigt skit om mig och det är rena rama lögnerna hon vräker ur sig till barnen. Hon påstår saker om mig att jag har gjort si och så när jag var ung. Det som är riktigt roligt är att innan jag träffade barnens pappa har jag aldrigt satt min fot i den del av Sverige vi bor i nu. Jag och bio har inga som helst gemensamma kompisar, vi har aldrig träffats för hon vägrar men hon ljuger sig ständigt blå om mig inför andra och speciellt barnen.
Bonusarna kan tydligen inte tänka själva oavsett vad man försöker förklara utan går helt på mammans linjer. Jag är så djävla trött på detta så snart anmäler jag människan för förtal. Funderar mer och mer på att flytta härifrån för ungarna är helt hopplösa nuförtiden. När dom är här och deras pappa är på tjänsteresa behandlar dom mig som luft. Jag försöker vara trevlig och prata med dom men det har jag gett upp. Nu får dom göra vad dom vill för mig. Tänker inte laga mat eller sköta om något när deras pappa inte är här. Han lagar mat innan han åker, pratar med ungarnaa som tindrar med ögonen och lovar att äta den mat han gjort. När han åkt tittar dom bara på mig ohc sen går dom och slänger maten. Sen klagar dom till mamman och mormor att dom inte har någon mat, Är så fruktansvärt trött på dessa ungar! Pappan försöker prata med barnen och säger han tror på mig men jag orkar inte längre.