• Lucia WV

Vera, Esther eller Agnes?

Vilket namn tycker ni bäst om; Vera, Esther eller Agnes? 

Storebror heter NOAH Leonard och som andranamn till lillasyster kommer vi antingen ha Lou eller någon av namnen ovan (det som inte blir tilltalsnamn).

Skriv gärna varför ni tycker som ni tycker!

Tack! 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vera, Esther eller Agnes?
  • Smilla0608

Asså alla är lika fina!! Jag har dock alltid vilja ha en Esther, så det får bli det då men alla är jättefina

• Nordanvinden08

Jag tycker alla är fina! Min favorit är dock Agnes, fast jag tycker ju Esther Lou är väldigt fina ihop!

• Duckan

Tre fina namn, men jag la rösten på Vera Lou. Låter även bra att säga Noah och Vera.

• Linmin

Vera är ju otroligt sött....

• fluu

Röstade på Agnes då jag hemskt gärna hade använt det själv,men kan inte eftersom att min kusin heter så.
    Gillar egentligen andra namn,men hade kanske undvikit Vera bara på grund av att det kan bli lite dumt på min dialekt.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Toxiclady

Röstar för Vera då jag själv har en liten 11månaders som heter så.
    Hon heter Lill i andra namn så liknande ditt andra namn. Dock trir många att drt ör dubbelnamn.... Men det kan jag leva med. Vera Lill är ju sååå fint

• Dixie

Ester! Vera är också fint, men Ester passar bäst med efternamnet.

• blueangel

1. Agnes
    2. Esther
    3. Vera

• MoaElis

Vera tycker jag låter fint, passar bra med Noah också. 

• Lucia WV

Tack för era svar!!!

Vi kan fortfarande inte bestämma oss ...

Nu har vi lagt till Alba också, så det blir svårare att välja. Vad tycker ni om namnet Alba? (Det är ett gammalt spanskt namn och inte ett påhittat namn som vissa verkar tro. Jag pratar spanska med mina barn så det vore ju inte så konstigt att ha ett spanskt namn heller).

Tacksam för fler kommentarer!

Svar på tråden Vera, Esther eller Agnes?