• veeronicca

V 22 och känner fosterrörelser till och från ?

Som sagt i rubriken, vissa dagar är det fullt ös och sparkar som syns jätte tydligt och andra dagar knappt nått alls och det lilla som är känns knappt... Fler som känner lika?

• Svar på tråden V 22 och känner fosterrörelser till och från ?
  • Aldrigutandig

Jag har likadant.. Vissa dagar en galen bebis, andra en lugn.. Beror ju på hur de ligger, ibland så man de ju ligga o sparka in mot ryggen så känner man inte. Sen om jag iaf hållt igång en hel dag så känner jag mindre eftersom jag gör annat. Jag är i vecka 21, går in i vecka 22 på lördag. Tror de är helt normalt, var så med min första också. Blir du orolig så testa drick massa kallt i lägg dig ner, brukar jag göra. Då brukar han börja buffa

• glaspärlan

Hej!

Ta det lugnt! Tror nog att det är så för dom flesta. Jag är i vecka 23 och för mig är det
    olika varje dag. Din bebis kan röra på sig mycket utan att man själv märker av något.

• Lufsan

Jag tycker att du ska åka in och kolla. Inte för att jag tror att det var något fel men man ska alltid kolla. Man ringer till förlossningen så får man komma in på en kontroll. Jag var inne en gång när jag var gravid med min dotter och det gick snabbt och bra. 

Man ska ALLTID undersöka om ens barn ändrar rörelsemönster.  

En dag i sänder.
Svar på tråden V 22 och känner fosterrörelser till och från ?