• Sugarpiehoneybunch

Vad har du i handväskan?

Tänkte på en intressant sak, vad har ni alltid med er i eran handväska? Skrattande

Jag har:

Plånbok
    Liten hårmousse
    Penna
    Anteckningsblock
    Hårborste
    Tändare
    Nagelfil

Cool

• Svar på tråden Vad har du i handväskan?
  • Doofie
    Plånbok Tårgas , pepparspray Parfym penna Papper + skräp bok
    I just need a break from life.
  • La Lola

Jag har nästan bara handväska om jag ska ut på krogen...o då har jag:

plånbok (har en jätteliten variant) nycklar mobil ev läppstift och ibland lite annat smink
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Voluptuous Shalimar

Milda Moses, vad har jag INTE i handväskan?? Plånbok, mobil, spegel, läppglans (5-10 st), pappersnäsdukar, en visselpipa (?), ett litet saltkar, hörlurar, cigaretter, tändare, en kärleksroman, halstabletter...

mm...

• Gurkan

Det beror lite på men plånbok, nycklar, pollett till kundvagnar, 3 liters fryspåsar, våtservetter, solglasögon, bindor, plåster, sårtvättservtter, mobilen finns alltid

• Konnässören

Nycklar, plånbok, mobil, nyckelkort, schema, pennor, hårsnoddar, en multiinsektsnyckel (Min cykel har en tendens att falla isär...), en helvetes massa inköpslistor som jag alltid glömmer att städa ur... Skrattande

• madeleine82

Alltid finns. Pengar, nycklar, busskort, vattenflaska, medicin, nässpray, mp3spelare, snus, parfym, läppsyl, tuggummi,och massa annat"skit"

• pica pica

I väskan finns alltid:

Plånbok
    Hårborste
    Busskort
    Visitkort
    Kalender
    Hörlurar
    Mobil
    Cerat
    Värktabletter
    Ångesttabletter
    Pappersnäsdukar
    Nycklar
    Solglasögon på sommaren

• Cecilia 851

Jag har alltid med mig:

Plånbok
    Mobil
    En liten necessär med:  ihopfällbar hårborste, liten puderdosa, läppglans/cerat, ihopfällbar ögonfransbörjare, en extra tampong, två alvedon, halstabletter
    Nycklar
    Hörlurar
    Pepparspray
    Ett mini-sy-kit
    Solglasögon

• mrsStyles96

plånbok,busskort,smink,en flaska vatten,pennor,nycklar,tidtabeller till bussar...mobilen och hörlurarna har jag oftast i jackfickan

• Aniiee

Använder inte handväska, men fickorna är nedtyngda av plånbok, mobil, busskort, pennor, nycklar till alla möjliga ställen, handkräm, cerat, "dog-tag", hundgodis, klotång, diverse kvitton, en och annan tidning, pocketbok...

Tror jag skulle behöva en handväska =) 

Yaoi is the opiate of the fangirls
Svar på tråden Vad har du i handväskan?