Vad har du i handväskan?
Tänkte på en intressant sak, vad har ni alltid med er i eran handväska?
Jag har:
Plånbok
Liten hårmousse
Penna
Anteckningsblock
Hårborste
Tändare
Nagelfil
Tänkte på en intressant sak, vad har ni alltid med er i eran handväska?
Jag har:
Plånbok
Liten hårmousse
Penna
Anteckningsblock
Hårborste
Tändare
Nagelfil
Plånbok, nycklar, hörlurar
Plånbok, mobil, nässpray, lypsyl, tuggummi, handcreme och nycklar.
Jag har nästan bara handväska om jag ska ut på krogen...o då har jag:
Milda Moses, vad har jag INTE i handväskan?? Plånbok, mobil, spegel, läppglans (5-10 st), pappersnäsdukar, en visselpipa (?), ett litet saltkar, hörlurar, cigaretter, tändare, en kärleksroman, halstabletter...
mm...
Plånbok, nycklar, panodil, penna, hörlurar
Och en väldans massa annan skrot ;D
Det beror lite på men plånbok, nycklar, pollett till kundvagnar, 3 liters fryspåsar, våtservetter, solglasögon, bindor, plåster, sårtvättservtter, mobilen finns alltid
Nycklar, plånbok, mobil, nyckelkort, schema, pennor, hårsnoddar, en multiinsektsnyckel (Min cykel har en tendens att falla isär...), en helvetes massa inköpslistor som jag alltid glömmer att städa ur...
Alltid finns. Pengar, nycklar, busskort, vattenflaska, medicin, nässpray, mp3spelare, snus, parfym, läppsyl, tuggummi,och massa annat"skit"
Mobil glömde jag ju:)
I väskan finns alltid:
Plånbok
Hårborste
Busskort
Visitkort
Kalender
Hörlurar
Mobil
Cerat
Värktabletter
Ångesttabletter
Pappersnäsdukar
Nycklar
Solglasögon på sommaren
Jag har alltid med mig:
Plånbok
Mobil
En liten necessär med: ihopfällbar hårborste, liten puderdosa, läppglans/cerat, ihopfällbar ögonfransbörjare, en extra tampong, två alvedon, halstabletter
Nycklar
Hörlurar
Pepparspray
Ett mini-sy-kit
Solglasögon
plånbok,busskort,smink,en flaska vatten,pennor,nycklar,tidtabeller till bussar...mobilen och hörlurarna har jag oftast i jackfickan
Använder inte handväska, men fickorna är nedtyngda av plånbok, mobil, busskort, pennor, nycklar till alla möjliga ställen, handkräm, cerat, "dog-tag", hundgodis, klotång, diverse kvitton, en och annan tidning, pocketbok...
Tror jag skulle behöva en handväska =)