• Mizzii

Mår skitdåligt efter Pergotime :-( Någon annan?

Idag i skrivande stund är det 6 dagar sen jag tog sista pergotabletten och nu de senaste 2 dagarna har jag börjat få sån hemsk ångest och känner mig extra kännslig och deppad

Ögonen känns trötta och lite "OFF"....

Hur länge ska biverkningarna sitta i nu efter avslutad kur?

Någon annan som också mådde skit EFTER avslutad kur?     

• Svar på tråden Mår skitdåligt efter Pergotime :-( Någon annan?
  • LiveHappy

Lät inget vidare :/ Har ju ingen erfarenhet själv men har tänkt testa pergotime själv om en månad..läser mycket om biverkningar, kanske ska avstå pergotime?!

• Mizzii
    LiveHappy skrev 2013-06-23 12:21:17 följande:
    Lät inget vidare :/ Har ju ingen erfarenhet själv men har tänkt testa pergotime själv om en månad..läser mycket om biverkningar, kanske ska avstå pergotime?!
    Nej avstå ska du inte göra.
    Långt ifrån alla får ju äns biverkningar och plussar du är det ju värt besväret 
  • Fiiaa

Jag har samma problem men efter någon vecka är de okej med ångest å deppighet sen kommer de samma dag som mensen igen! Men tycker de variera, förra mpnaden hade jag massa biverkningar, denna gång har jag bara varit deppig.

• Mizzii
    Fiiaa skrev 2013-06-23 21:26:33 följande:
    Jag har samma problem men efter någon vecka är de okej med ångest å deppighet sen kommer de samma dag som mensen igen! Men tycker de variera, förra mpnaden hade jag massa biverkningar, denna gång har jag bara varit deppig.
    Men fy ska det komma sen igen? JAg hoppas det försvinner helt snart
Svar på tråden Mår skitdåligt efter Pergotime :-( Någon annan?