• Yrkis

Passande mellannamn ... ?

Hejsan! Sitter och klurar över passande mellannamn till pojknamnet Seth samt flicknamnet Stella, har ni några förslag? Skriv gärna en rad eller två i så fall! P.S! Lindström är efternamnet som också ska matchas in i det hela

Kärlek vid första ögonkastet
  • Svar på tråden Passande mellannamn ... ?
  • 1 barns mamman stina

Jacob Seth Daniel Lindström

Felicia Stella  Alexia

• Lola89

Seth Leopold, Seth Theodore, Seth Alexander, Seth Nicholas, Seth Gabriel, Seth Benjamin, Seth Leander, Stella Beatrice, Stella Novalie, Stella Rosalie, Stella Colette Stella Ophelia, Stella Clementine, Stella Angelica, Stella Genevieve, Stella Luna, Stella Filippa, Stella Delphine, Stella Madeleine, Stella Charlotte, Stella Matilda, Stella

• RöttÄrSött

Ni kan inte ta exempelvis era förnamn och bilda ett namn? Antingen med bokstäver eller med utvalda delar ur namnen.

Alternativt skicka vidare era egna andranamn? Både jag och min man har samma andranamn som respektive förälder av samma kön vilket gjort att jag alltid känt att det varit ett speciellt andranamn. Även om det var fult

• Yrkis

Så kul med många förslag! Vi gillar Stella Nova, även Stella Lily. Men med Seth är det lite knöligare när det kommer till andranamn.. Så fortsätt gärna att bomba mig med förslag!

• Yrkis

Din idé är lite kul faktiskt! Jag heter Stina och min karl heter David, hmm, ja det tåls att klura på i alla fall!

RöttÄrSött skrev 2013-07-05 17:59:55 följande:
    Ni kan inte ta exempelvis era förnamn och bilda ett namn? Antingen med bokstäver eller med utvalda delar ur namnen. Alternativt skicka vidare era egna andranamn? Både jag och min man har samma andranamn som respektive förälder av samma kön vilket gjort att jag alltid känt att det varit ett speciellt andranamn. Även om det var fult

• Yrkis

Engelsk uttal hade vi tänk

Knävelborren skrev 2013-07-09 00:42:35 följande:
    Tycker det beror på hur ni uttalar Seth, på engelska eller svenska?

• Knävelborren

Då tycker jag ni ska fortsätta med något engelskt, blir knasigt med blandat. Seth Alec kanske? Stella Stina tycker jag var ett trevligt alternativ! :)

• Yrkis

Ja det känns som att det vore kanske att föredra, att man får ett mer flytande uttal på namnen

Knävelborren skrev 2013-07-09 00:56:33 följande:
    Då tycker jag ni ska fortsätta med något engelskt, blir knasigt med blandat. Seth Alec kanske?

• fluu

Aron
    Artur
    Dante
    Elian
    Elliot
    Felix
    Henry
    Harry
    Julian
    Leon
    Milo
    Melvin
    Otis
    Oliver
    Teodor
    Tristan
    Vincent

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Passande mellannamn ... ?