• Tindrabus

Jätteorolig :(!!!

Var på toaletten nyss och hade lite blod i trosan från slidan. När jag torkade mig så kom det lite på pappret.
    är i v.22. Vad kan detta vara? Sen var det lite blött i trosan efter att jag hade varit på toaletten. Jag och min man hade analsex en stund innan och vi var inte superhårdhänta men inte direkt försiktiga heller. Nu är jag verkligen jätteorolig :(!!! 

• Svar på tråden Jätteorolig :(!!!
  • Alvi

Jag tycker du ska ringa gynakuten. Hade det varit vaginalt sex hade jag inte varit lika orolig, men nu var ni ju aldrig därinne... P andra sidan kanske ALLA blodkärl är känsligare, inte bara i skidan, jag vet inte...

Ring för säkerhets skull!

• Duvethon

Jag blödde tre gånger under graviditeten. Vecka 6 (rosa flytningar), vecka 16 (bruna flytningar) och vecka 19-20 nånting (mycket mörkt blod, som mensblödning fast under en dag). Jag var in på två VUL i vecka 6 och vecka 16, de hittade aldrig något fel. Inte heller då jag blödde senare under graviditeten, men då gjordes inget UL, vad jag minns, bara vanlig koll med doppler. Vid förlossningen var det rätt mycket blod i fostervattnet, men ut kom en frisk pojke. Jag fick aldrig någon förklaring till varför blödningarna hade uppstått, men det verkar i alla fall inte vara så ovanligt.

Jag skulle nog vilja kolla upp det, men försök låta bli att oroa dig i förskott.    

Svar på tråden Jätteorolig :(!!!