är jag inte normal?
Hej alla föräldrar jag undrar lite över en sak som hände för ett par dagar sedan här hemma. Har inte kunnat släppa det riktigt för det kändes lite underligt. Det var kväll och våran 2 månaders hade svårt att somna så som h#n har dom flesta kvällar. Pappan tar oftast på sig att nanna h#n och denna kväll tänkte jag ta mig en macka innan det blev dags att sova. När barnet börjar skrika som värst så tappar jag matlusten och äter inte min macka. Jag blir lätt stressad när barnet skriker på det viset.jag frågar om jag ska ta h#n för jag vet att h#n lugnar sig snabbt om man bär en liten stund, men de fick jag inte. Så jag satt och bara försökte se på tvn ist. Pappan frågar om jag inte ska äta och då sa jag att jag var inte så hungrig längre. Då blir han sur och säger "åh börja inte med ditt humör nu igen! det är ju fan inte normalt när du säger att du är hungrig och gör macka och sen inte vill äta."
Jag blev lite paff men samtidigt så är det inte första gången jag får skäll för hur jag beter mig. Jag svarade att jag blev stressad av hans skrik och då frågar han mig hur jag ska kunna äta om h#n får kolik. Sen gav han upp att försöka natta barnet.
Är jag onormal som tappade matlusten? Barnet har inte kolik och är väldigt lugn och go under dagarna. Får h#n kolik så tänker jag att jag får ta det då. Jag vet att det kanske en fjantsak att grubbla över men jag får nästan dagligen höra att jag gjort något fel, spelar ingen roll vad. Jag har även visat tecken på depression så kanske är extra känslig också..