• Ella34

Vad tycker du om kvinnornas svineri i vår stad?

Var ute på uteservering och drack en del med min fru igår för att fira att vi går på semester. Där var ett väldigt håll igång och vimmel av folk. Toaletterna räckte inte alls till när vi skulle hem och min fru var mycket kissnödig. Någon hade tipsat henne att man kunde kissa ute i en gränd bakom torget. Så vi gick dit och in på en liten bakgård vid ett flerbostadshus. Så vidrigt egentligen där var liksom kvinnornas ställe där de kissade ute, som där stank och en massa pölar på marken. jag sa till henne fan vad vidrigt att kissa här där det bor folk. Men hon brydde sig inte utan gick in där och kissade tillsammans med några andra nödiga. Och jag fick hålla hennes väska och skämmas.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om kvinnornas svineri i vår stad?
  • La Lola

Har du nytt nick nu igen?
    Tänder du på att starta dessa kisstrådar eller vad är det frågan om?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • viseversa

Men suck! Orkar snart inte med dessa pisstrådar mer. Ts sök hjälp. Du behöver det.

• Ella34

jag hade tyckt det var ok om det varit en dunge eller något buske. men en asfalterad gård vid ett flerbostadshus nej det är inte okej. tänk att bo där fy fan

• Ella34

Att massor av folk går och kissar på en och samma plats som blir som en toalett det är vidrigt. fattar inte hur de som röstar för tänker.

• Fiona M
    La Lola skrev 2013-06-28 22:10:58 följande:
    Har du nytt nick nu igen?
    Tänder du på att starta dessa kisstrådar eller vad är det frågan om?
    precis.
    suck.
  • fluu

Heter du månne Annika Dahl-något?

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Vad tycker du om kvinnornas svineri i vår stad?