någon som ska föda i december??
Är ni som jag beräknad i december? Hur mår ni?
Är ni som jag beräknad i december? Hur mår ni?
Hanna - vad söööööt hon var!!! (såg bilden först nu, konstigt att jag inte såg den tidigare.)
Chaplin - blev det nån bebis på lördagen?? ;) Här blev det ingen bebis, blir övertid ändå :)
Hanna - vad söööööt hon var!!! (såg bilden först nu, konstigt att jag inte såg den tidigare.)
Chaplin - blev det nån bebis på lördagen?? ;) Här blev det ingen bebis, blir övertid ändå :)
27 dec fick jag en pojke! förlossningen gick superfort, 6h från att vattnet gick tills han var ute. Nu är han är, vilken lycka! <3
27 dec fick jag en pojke! förlossningen gick superfort, 6h från att vattnet gick tills han var ute. Nu är han är, vilken lycka! <3
Bm besök idag v 41+1 och 9 dagar över tiden. Läkarbesök och UL på torsdag då jag kommer be om igångsättning. När nu bebis väntat så länge kan han lika gärna stanna till efter nyår!!
Tack! :)
Hur går det för dig? Har det blivit nån bebis ännu eller har du fått tid för igångsättning?? Såå drygt att vänta, men å andra sidan var det ju kanske roligare för bebis att fylla år i januari :)
Lille Viktor föddes igår i v 41+4 kl 12.30. Förlossningen startade med vattenavgång hemma kl 04 och sen gick det relativt snabbt och enkelt :) Han var 52 cm och vägde 4420 g. Vi mår bra allihopa och har fått åka hem idag <3
Grattis Rockabillydoll och Chaplin!!