• MeNoLike

Jag vill ha tips på något mer personligt/fint/roligt/annorlunda present

Jag vill ha tips på något mer personligt/fint/roligt/annorlunda jag kan köpa till min kompis son. Vi köper alltid till varann när vi får barn och jag har avvaktat med att ge för att de nu kommer "hem"
    Inga kläder utan någon sak/leksak av något slag.
    Pris runt 400:-

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-30 20:07
    Han är 4 mån när vi träffas

• Svar på tråden Jag vill ha tips på något mer personligt/fint/roligt/annorlunda present
  • MeNoLike
    Rottiss skrev 2013-06-30 20:03:32 följande:
    Hur gammal är sonen?

4 mån
  • aronnax

Vet inte om de är kvar men Sparbanken hade så fina spargisar som det skrevs namn på, ganska stora i porslin. Vet att de inte hade dom framme utan man fick fråga. Ett par hundringar, minns inte. Vi har köpt det till barnen i ¨år släkt.

• maria1234

Ett bra tips är att kolla alla sidor med erbjudanden för halva priset...det finns ju några stycken och jag hittade en ny sida igår som heter www.collectiveshopping.se!

Inte säkert att du hittar något som passar perfekt just idag men du kan ju alltid kolla :)

• Skrot och korn

Kul med en snygg barnservis med hans bokstav på kanske? Jag köpte ett sådant kit i doppresent till en kompis som blev jätteglad. Mugg, flat tallrik och djup tallrik. Finns bl a här: www.familyroom.se

....såg dessutom att de hade 20% rabatt på allt just nu, extra bra!

Svar på tråden Jag vill ha tips på något mer personligt/fint/roligt/annorlunda present