Min sambo vill inte ha sex längre!
Jag och min sambo har levt tillsammans i tre år. I början var vi helvilda, hade sex hela tiden och vi båda är väldigt passionerad. Vi tog varandra med storm! Sedan blev jag gravid och våran dotter kom till världen ett år efter hennes ankoms eller ja det blev nog redan under graviditeten så slutade vi typ ha sex. Jag vill och har på senare tid alltid får ta initiativ till det. Och när vi väl har det går det vilt till men han tar aldrig initiativ och han vill nästan aldrig längre. Han är för trött, orkar inte eller har fullt upp med andra saker. Han gosar inte med mig heller längre. Förut kunde han bli tokig av att se mig och liksom små ta lite på mig men det händer aldrig längre. Jag börjar känna mig ful och tappa självförtroendet. Om det har någon betydelse så är jag smal och ser väldigt bra ut. Gick ned allt efter förlossningen och ser i princip ut som innan. Har inte gått ned mig heller utan har sexiga nattlinnen och försöker vara fin för honom. Så det borde inte vara mig det är fel på men tankarna slår mig att han kanske tröttnat på mig och har hittat någon annan... Blir bara så ledsen för det är för sin sambo man vill vara fin och sexig.