• Annikadahl

Kissnödig på en stadsfestival

Var på landskronafestivalen och festade igår. Bakom torget fanns en innergård där vi gick in och satte och och pissade. En gång vid 23 och vid 01 när vi skulle hem. Det var rena pissoaren där. OH vad skönt det var att tömma blåsan då när man var såå sjukt pissnödig. Som tur var hade jag servetter med mig så jag fick även ge till de andra. Det var nog över 100 pers som pissade där för hela innergården var fylld med pölar och fy fan vad där stank. Men när man måste pissa tänker man ju bara på att få tömma blåsan inte på de som bor där. Skulle dock inte själv villja bo där :). Har du gjort något liknande.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kissnödig på en stadsfestival
  • mycketsaft
    Annikadahl skrev 2013-07-06 16:40:03 följande:
    När köerna till bajamajorna blev långa och då de tar betalt valde många att gå dit och kissa istället inte så konstigt egentligen. Många kanske hade att välja mellan att kissa på sig eller gå dit och kissa. Inte så svårt val eller?

Men du gör det bara för din sexuella njutnings skull.
  • Mineralvatten
    Annikadahl skrev 2013-07-06 16:40:03 följande:
    När köerna till bajamajorna blev långa och då de tar betalt valde många att gå dit och kissa istället inte så konstigt egentligen. Många kanske hade att välja mellan att kissa på sig eller gå dit och kissa. Inte så svårt val eller?
    men hallå man behöver ju inte ställa sig i kön när man håller på att sprängas, man ställer väl sig i kö till en toa när man känner sig nödig. jag hade dock valt att gå hem eller låna en toa på ett fik eller liknande eftersom jag tycker att bajamajjor är så sjukt äckliga. och nej jag hade inte satt mig på innergården, vet du varför? för att jag tänker längre än näsan räcker och inser att det är sjukt äckligt för dem som bor där och eftersom jag inte hade velat bo i den stanken så antar jag att de inte heller vill det.
  • Zizzy Zimsson

Men gud vad du är tröttsam TS. Get a life!

• Annikadahl
    Mineralvatten skrev 2013-07-06 16:42:55 följande:
    men hallå man behöver ju inte ställa sig i kön när man håller på att sprängas, man ställer väl sig i kö till en toa när man känner sig nödig. jag hade dock valt att gå hem eller låna en toa på ett fik eller liknande eftersom jag tycker att bajamajjor är så sjukt äckliga. och nej jag hade inte satt mig på innergården, vet du varför? för att jag tänker längre än näsan räcker och inser att det är sjukt äckligt för dem som bor där och eftersom jag inte hade velat bo i den stanken så antar jag att de inte heller vill det.
    Fanns inga toaletter på något fik och det fanns inga toaletter i direkt anslutning heller utan vi gick iväg när alla behövde kissa och eftersom kön var så lång gick vi dit och kissade istället. För långt att gå hem också. Och det fanns liksom inget annat ställe där man kunde göra det undanskymt. 

Klart att det är äckligt för de som bor där. Och det är inget att vara stolt över att göra. Men vi var inte ensamma och en av kvinnorna som var med är en sådan där riktigt ordentlig som man inte skulle kunna tro skulle kunna göra något sånt. Men i nöden gjorde hon det utan att tveka. Nöden har ingen lag
  • Mineralvatten
    Annikadahl skrev 2013-07-06 16:50:11 följande:
    Fanns inga toaletter på något fik och det fanns inga toaletter i direkt anslutning heller utan vi gick iväg när alla behövde kissa och eftersom kön var så lång gick vi dit och kissade istället. För långt att gå hem också. Och det fanns liksom inget annat ställe där man kunde göra det undanskymt. 

Klart att det är äckligt för de som bor där. Och det är inget att vara stolt över att göra. Men vi var inte ensamma och en av kvinnorna som var med är en sådan där riktigt ordentlig som man inte skulle kunna tro skulle kunna göra något sånt. Men i nöden gjorde hon det utan att tveka. Nöden har ingen lag
    ni var inte ensamma om att göra det...jaha och? det rättfärdigar det dock inte.
    så i hela er stad så finns det inte ett enda café eller en enda restaurang där man kan få låna toaletten...haha ye riight.
    nej nöden har ingen lag men vet du man kan se till att nöden inte kommer också, man kan tänka före... men det är klart det kanske man inte kan om man håller på med droger?, ja alkohol är en drog och en av de mest vanebildande dessutom.

sorry dude men det finns inget som rättfärdigar att vuxna människor gör så om de har inkontinensproblem.
  • Rådjur

Hahahaha dessa trådar om kissgränder asså... :ppp Finns andra ställen där du kan få bättre feedback på dina kisstrådar TS

• Annikadahl

Kom precis hem från Landskronafestivalens andra dag. Hör och häpna de hade inhägnat  provisoriskt innergården så det gick inte att komma in där. Istället fanns det ett annat ställe i en sån gammaldags gränd en bit bort som blev piss-stället. 

Märkligt att alla hittade till ett och samma ställe igen. Kan inte ha varit kul att bo i början av den lilla smala gränden där alla pissade. Det var liksom gathus med entrer ut mot gatan.  

• Aniiee

En till?

HUNDAR pissar i gränder och på bakgårdar. BARN kan ibland pissa i nån buske. VUXNA omhändertas aav polisen..... 

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • boandersson

DU kissar vart du vill hahahaaa

• boandersson

men nej jag hade inte kunnat göra så. kissa så som ni gjorde. har aldrig gjort det.!

• Annikadahl
    boandersson skrev 2013-07-07 03:45:05 följande:
    men nej jag hade inte kunnat göra så. kissa så som ni gjorde. har aldrig gjort det.!
    Vad är problemet liksom? Bara att gå in i den mörka gränden dra ner byxorna och huka. Sen torka sig med en servett och gå därifrån lättad.

Polisen försökte först att stoppa det eftersom de inhägnad den andra innergården men efter ett tag värkade det som de insåg att det var så många som gjorde det att det var inte lönt. Till och med festivalfunktionärer gick dit och kissade. 
  • Kattungen

Och du onanerade som fan, eller hur.

• Nape

Jag tycker mig känna igen inlägget. TS skriver du ofta inlägg om hur skönt det är att kissa i gränder/ innergårdar? Jag förstår inte riktigt varför detta ska diskuteras? Håll dina fantasier för dig själv.

• maercs

Det är lustigt. I alla dina trådar när du och dina kompisar blir kissnödiga, måste ni alltid kissa där folk bor....aldrig någon annanstans?

Jag är inte ytlig men det är viktigt att du ser bra ut
  • mycketsaft
    Annikadahl skrev 2013-07-07 03:03:26 följande:
    Kom precis hem från Landskronafestivalens andra dag. Hör och häpna de hade inhägnat  provisoriskt innergården så det gick inte att komma in där. Istället fanns det ett annat ställe i en sån gammaldags gränd en bit bort som blev piss-stället. 

Märkligt att alla hittade till ett och samma ställe igen. Kan inte ha varit kul att bo i början av den lilla smala gränden där alla pissade. Det var liksom gathus med entrer ut mot gatan.  
    Hoppas polisen griper dig snart så du måste böta. Kanske att de kan ta dig för sexuella trakasserier med?
Svar på tråden Kissnödig på en stadsfestival