Inte sex på 6 år!
Vi fick barn som nu är 3,6år. Sexlivet dog helt efter våra barns tillkomst till världen. innan var det det mest otroliga sex jag haft, allt var perfekt. Nu när vi levt så länge utan sex och jag verkligen pushat för att hon ska söka hjälp, behöver inte göra ett skit hemma, hon har blivit uppvaktad och jag har köpt resor m.m. Nu har jag gett upp, nu bara är vi i en famlij som låtsas fungera. Hon säger att hon hatar sitt jobb, jag har sagt åt henne att sluta om det får henne att må så här men inget händer. = Hon bryr sig inte hur det påverkar mig? Har svårt att tro att hon kommer bli sugen på sex om hon byter jobb.! Jag har stått ut i år efter år...nu minns jag inte ens när vi hade sex sist!!? Sex är ju otroligt viktigt för mig, får sitta och onanera på nätter och mornar, känns förnedrande. JAg drömmer om relationer och sex..med andra. Hon vill inte ha barnvakt,vill inte gör något med mig själv, vi har haft barnvakt 2ggr på 6 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!så jävla sjukt...Jag blir förbannad...ledsen. H´Har bett henne besöka psykologer men det har inte skett. Hon pratar inte med någon om detta. Hon bara är, säger inget omdet heller. Alltid varit jag som tagit upp problemen. nu tänker jag inte göra det längre. Jag är nog redo för att ta konsekvenserna av det som börjar bli uppenbart. Jävla skit....vi har allt utom kärleken, för det här är inte kärlek.
Någon som har något råd?