Inget på VUL 5+3?
De såg ingenting, inte ens en hinnsäck. Det känns som det inte bådar gott...
De kollar nu för utomkveds och är väldigt orolig för de.
Ni som vet, bör man se något på 5+3??
De såg ingenting, inte ens en hinnsäck. Det känns som det inte bådar gott...
De kollar nu för utomkveds och är väldigt orolig för de.
Ni som vet, bör man se något på 5+3??
På mig såg man en hinnsäck 5+3 men inget mer. 1 vecka senare såg man gulesäck o foster med tickande hjärta.
Först en vecka senare, dvs i 6+3, kunde man se ett litet foster med pickande hjärta och gulesäck hos mig nu vid senaste graviditeten.
Vet att syster min gjorde VUL i v.5+något, då såg de egentligen inget alls utom möjligen nåt som de trodde var hinnsäck. Väldigt diffust alltså. Det blev dock en kanonfin liten kille av det :)
Inget kul.
Största sannolikhet utomkveds som de ska planera för imorgon bitti vad som ska åtgärdas.
Åtta månaders försök och nu det här. Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt.
Kanske är du tidigare gången än du tror? Vänta några dagar innan nytt vul?
Jättetråkigt om det är utomkvedeshavandeskap. Det fick jag efter 9 månaders försök. Sen lyckades vi tyvärr inte på egen hand men fick en son med hjälp av ivf. En hel del lyckas på egen hand efter utomkvedeshavandeskap men en del behöver hjälp av ivf. Jag vet av egen erfarenhet att det du går igenom nu är jättejobbigt, men lycka till i framtida försök. Jag vill även tipsa om en bra tråd om utomkvedeshavandeskap här på familjeliv där du kan få stöd av flera som gått igenom samma sak. Jag minns ej namnet på den nu men om du går in på utomkvedeshavandeskap under "svårt att få barn" så är det den längsta tråden där.
Jag har gjort en i 4+6 och dåg såg man endast en uppklarning på 2mm.. väldigt diffust.
1vecka senare såg man endast en hinnsäck...
Och nu om nga dgr ska jag tillbaka efter 2veckors väntande... Så får vi se om de är nåt..Nojjig som satan!
jag har gjort vul i v.5+5 och då såg man hinnsäck o gulesäck precis vad man ska se då.
nej men dom sa att det är vad man bör kunna se
Det var utomkvedshavandeskap i mitt fall. Hcg var på 11000 något. Så pass högt att man bör se.
Har tagit spruta och är på dag 6 och hoppas på det bästa inför imorgon. Kanske att set gått ner tillräckligt eller ny spruta eller operation
Psykiskt jobbigt det här...
Ja det är påfrestande att ha utomkvedeshavandeskap. Jag hoppas att hcg går ner i bra takt nu efter sprutan så att du inte behöver få en till eller opereras