• tikki masala

bortsprungen katt i alingsås!

Min katt försvann fredagen den 5/7. Han brukar alltid hålla sig nära hemmet så när jag ropar kommer han springandes.  Nu har han vart borta i flera dagar så något är fel.

Han är en svart tabby med vit haka ner mot bröstet och vita tassar. 
    Han ca 1½ år gammal och ganska nätt.
    Han är kastrerad
     Han har inget chip och är inte öronmärkt. Men han hade ett brunt halsband med osa/vita cirklar på och ett rosa reflex hjärta med telefonnummer på (såvida han inte tappat det)
    Han är mycket tillgiven!
    Han sprang bort  från Mariedal i Alingsås (Nära MAX).
    Snälla hjälp att hitta honom hans bror och vi saknar honom.
    Inboxa mig om ni har tips!

• Svar på tråden bortsprungen katt i alingsås!
  • nemo1

Anmäl till polisen på 114 14, lappa området, lägg annons under efterlysningar på Blocket, lägg efterlysning på katthemmens hemsidor. Gå ut och ropa nattetid.
    Och...kommer han tillbaka så släpp inte ut honom förrän han är märkt och registrerad på djurID 

• tikki masala
    nemo1 skrev 2013-07-09 23:35:58 följande:
    Anmäl till polisen på 114 14, lappa området, lägg annons under efterlysningar på Blocket, lägg efterlysning på katthemmens hemsidor. Gå ut och ropa nattetid.
    Och...kommer han tillbaka så släpp inte ut honom förrän han är märkt och registrerad på djurID 
    Har redan fixat allt det där. Har vart ute o ropat & ropat och kollat på alla vägar jag kan tänka mig ifall han blivit påkörd.
    Märkligt är det men det är många katter som försvunnit från området på senaste tiden och jag är rädd för att någon kanske inte gillar katter. Men jag hoppas verkligen inte att så är fallet.
  • jorsve

En katt som stämmer på beskrivningen övernattade hos mej på Klinten  17-18/8. T. 0708281330

• Lotten 66

Finns en grupp på fb som heter "Vi längtar hem"
    Är upphittade katter....kan vara värt att kolla upp. 

• tikki masala

Katten finns på facebook, råmossens katthem,  försvunna djur alingsås, Försvunna katter borås. dela gärna med er vidare! Snälla

Svar på tråden bortsprungen katt i alingsås!