• Cecc3

    Drdutt.se någon som handlat där ifrån ?

    Ja som rubriken lyder .
    Undrar om det är en sida att lita på och om man får det varor man beställer ?


  • Svar på tråden Drdutt.se någon som handlat där ifrån ?
  • puss

    Nej antagligen menar ts nåt heeeelt annat, och man kan inte anta att versalen kom automatiskt.

  • Cecc3
    Maria 434 skrev 2013-07-10 15:22:47 följande:
    menar du inte drdrutt?



    Jo det gör jag , så du har helt rätt .

    Jag märkte inte att jag hade stavat fel *s* :D

    Har du erfarenhet från den sidan ?
  • Maria 434
    puss skrev 2013-07-10 15:46:47 följande:
    Nej antagligen menar ts nåt heeeelt annat, och man kan inte anta att versalen kom automatiskt.

    ursäkta?
  • Maria 434
    Cecc3 skrev 2013-07-10 17:09:40 följande:


    Jo det gör jag , så du har helt rätt .
    Jag märkte inte att jag hade stavat fel *s* :D
    Har du erfarenhet från den sidan ?

    Nej, men jag skulle aldrig beställa av dom

    Läs under leveransvillkor tex, det är stavfel och särskrivningar etc etc.
    Hela sidan ser ut som nåt hemmasnickrat fuskbygge.
    Att det dessutom inte finns ett enda omdöme om dom trots att dom varit verksamma i ett år för mig mkt skeptisk   
  • Maria 434

    Finns dessutom ingen företagsinformation om dom när man googlar.
    Adressen dom anger på sin hemsida verkar tillhöra privatpersoner, inget företag är registrerat på adressen 

  • Maria 434
    en glad skrev 2013-07-13 13:09:51 följande:
    adoptionsrelaterat??

    Du tror inte TS har råkat lägga under fel ämna bara? *suck*
  • JTLAN

    De har annonsert led-lys på finn.no i Norge. Jeg har bestilt via mail, men får ikke svar på min ordre, har også ringt de 4-5 ganger uten å få svar, har nå lagt igjen beskjed på telefonen, men igen respons. Mycket skumt...........

  • Andreasace

    Man får säkert produkterna man beställer.
    Men dem beställer direkt från Kina vida andra Trading siter och allt dem säljer är kopior.

    Leveranstid brukar vara ca 3-4 veckor.

  • Jennyhx

    Efter att du handlat går det inte att få kontakt med dem igen, mycket oseriöst. Jag har reklamerat den trasiga väskan men har fortfarande, 4 månader senare, inte fått tillbaka mina pengar, eller ens fått svar. VARNING!!!

  • Znake

    VARNING!! Oseriösa jävla skojare,blev blåst på 849kr. Svarar inte på varken mail lr telefon! Så släng inte era pengar i sjön som jag gjorde!

  • liizz83

    Handla inte där!!

    Jag beställde kläder innan jul och betalade men såg sedan att det blivit något fel då de inte fanns någon order registrerad på min sida.

    Försökte få kontakt både via mail och telefon i 2 veckor men inget svar så jag gjorde en polisanmälan.

    Fick tack var det tillbaka mina pengar efter några veckor.

    Svägerskan beställde ungefär samtidigt som mig och fick sina varor men efter lång leveranstid så det verkar va lite slumpmässigt om man har tur o inte blir lurad

  • liizz83
    Znake skrev 2015-05-01 23:48:43 följande:

    VARNING!! Oseriösa jävla skojare,blev blåst på 849kr. Svarar inte på varken mail lr telefon! Så släng inte era pengar i sjön som jag gjorde!


    Gör en polisanmälan!!

    Det gjorde jag och fick tillbaka mina pengar
Svar på tråden Drdutt.se någon som handlat där ifrån ?