• Papricorn

Starta mammagrupp för ensamstående i stockholm???

Hej!

Har sökt med ljus och lykta efter en mammagrupp för ensamstående men verkar inte existera.
    Tänkte därför försöka få ihop en, nu!

Har tidigare varit med i lite grupper på nätet men allt rinner ut i sanden av olika skäl. Därför provar jag nu en annan variant - sätter upp en dag i veckan och under tre veckor samma tid och plats kan de som vill dyka upp! Förhoppningsvis kan några nån utav gångerna så kan vi se vart vi tar det därifrån!

Jag är själv 30 år och ensamstående till en 5 månaders och vi bor i Hammarby höjden!

Finns intresse???

• Svar på tråden Starta mammagrupp för ensamstående i stockholm???
  • Emsbli
    hellokill3r skrev 2013-08-08 10:15:42 följande:
    Finns också i Haninge, har en pojke som fyller fem om två månader, och en liten flicka som snart blir 9 månader. Men hon är funktionshindrad, märks inte så mycket ännu eftersom hon är så liten. Är 100 % ensamstående, pappan finns helt enkelt inte.
    Vart i Haninge finns du? Min tjej fyllde 5 i juni. 
  • Kasperina

Jag bor också i Haninge, med en kille på 5 (fyllde i juli) och en tjej på 9 månader.

• hellokill3r
    Emsbli skrev 2013-08-08 13:29:19 följande:
    Vart i Haninge finns du? Min tjej fyllde 5 i juni. 

I Handen :) ni då?
  • Emsbli
    hellokill3r skrev 2013-08-13 11:17:35 följande:

I Handen :) ni då?
    Vendelsö. :) 
  • Emsbli
    Kasperina skrev 2013-08-13 00:22:10 följande:
    Jag bor också i Haninge, med en kille på 5 (fyllde i juli) och en tjej på 9 månader.
    Vart i Haninge finns ni ? 
  • Emsbli
    Kasperina skrev 2013-08-13 21:43:13 följande:
    Jag bor också i Vendelsö
    åh kul :) Vart i Vendelsö? 
  • citra

Hoppar gärna på. Fick min första i lördags. Så allt är väldigt nytt men mamnagrupp med likasinnade låter bra

• suda

Hej,
    Är också ensamstående(helt) till en fem månaders liten kille. Är väldigt intresserad av att vara med i en mammagrupp. Bor i Hammarbyhöjden.

• suda

Citra:
    Vi kanske kan ta en fika någon dag om du orkar? Fast först måste min lill-kille bli fri från förkylningen.

Papricorn:
    Dina förslag låter bra. Så fort förkylningen är över här så är vi med på en träff.

• Papricorn
    suda skrev 2013-08-16 12:32:22 följande:
    Hej,

Är också ensamstående(helt) till en fem månaders liten kille. Är väldigt intresserad av att vara med i en mammagrupp. Bor i Hammarbyhöjden.

citra skrev 2013-08-16 18:00:19 följande:
    Suda;

Då bor du nära mig. Jag bor i bagarmossen.

Jag bor ju också i Hammarbyhöjden och min kille är nu 6 månader

Är också helt ensamstående!
  • citra
    suda skrev 2013-08-19 08:02:17 följande:
    Citra:
    Vi kanske kan ta en fika någon dag om du orkar? Fast först måste min lill-kille bli fri från förkylningen.

Papricorn:
    Dina förslag låter bra. Så fort förkylningen är över här så är vi med på en träff.
    jag träffas gärna. Är helt ensam jag med, förutom just nu när min mamma är här och "tar över"

Kan ni inte skriva ett meddelande till mig med erat nummer??
    Eller hur man hittar er på facebook?

• gåsen

Hejsan!

Jag vill också gärna haka! Jag har en 6 månaders kille och bor i Hammarbyhöjden. Hur hittar man er? Är ny på familjeliv och vet inte riktigt hur det funkarGlad

• gåsen

Hejsan!

Jag vill också gärna haka! Jag har en 6 månaders kille och bor i Hammarbyhöjden. Hur hittar man er? Är ny på familjeliv och vet inte riktigt hur det funkarGlad

• gåsen

Hej! Jag hakar gärna också! Bor i Hammarbyhöjden och har en kille på 6 månader. Hur får man tag på er? Är ny här på sidan och vet inte riktigt hur det funkar

• citra
    gåsen skrev 2013-08-29 20:13:13 följande:
    Hej! Jag hakar gärna också! Bor i Hammarbyhöjden och har en kille på 6 månader. Hur får man tag på er? Är ny här på sidan och vet inte riktigt hur det funkar
    skriv ett mail till mig med ditt tel eller facebook så löser vi detta =)
  • Papricorn

Har ni som är ensamma här i hammarby varit på fyren?

Jag va där i onsdags första gången.

Svar på tråden Starta mammagrupp för ensamstående i stockholm???