• Linnea77

Slemmhinnan, växer den hela tiden?

Var idag på vul, dag 12. Jävla skit dag. Läkaren trodde inte att jag var i närheten av ÄL med min dubbeldos pergotime. O om jag fick ÄL så hade jag väldigt tunn slemhinna 1-2mm för att det skall kunna fästa ngt ägg.om jag håller hoppet vid liv, om jag få sen ÄL, ex dag 23, kan inte slemmhinnan har hunnit bli tjockare då? Är slemmhinnan alltid konstant eller växer den i cykeln? Vill gärna höra om solskens historie denna skit kväll när allt känns tungt!

• Svar på tråden Slemmhinnan, växer den hela tiden?
  • Linnea77

Jag tror själv att de gånger jag få ÄL har det sent typ dag 24 o framåt!

• Jag är bara jag

Du kan hinna få äl och bra slemhinna också. Jag med normal cykel på 11-15 dar har t.o.m haft äl dag 22 och dag 33 och jag vet att min läkare misströstade totalt då när jag fick äl dag 22. Gjorde väl VUL typ dag 9,rena fiaskot,men jag hann. Glad

• Linnea77

Åh vad härligt med någon positiv händelse kring ÄL! Hoppas på det trots alla tråkiga besked!!

Jag är bara jag skrev 2013-07-16 17:32:43 följande:
    Du kan hinna få äl och bra slemhinna också. Jag med normal cykel på 11-15 dar har t.o.m haft äl dag 22 och dag 33 och jag vet att min läkare misströstade totalt då när jag fick äl dag 22. Gjorde väl VUL typ dag 9,rena fiaskot,men jag hann.

Svar på tråden Slemmhinnan, växer den hela tiden?