Han vill inte ha sex!
Hej! Har ett otroligt svårt problem :/ Jag och min sambo har varit tillsammans i ett och ett halvt år, men redan sen ett halvår tillbaka så vill han aldrig ha sex! Jag fick barn för ett halvår sen och min kropp kanske inte är den finaste just nu, har fött två barn hittills.. Men jag har försökt med allt för att få lite närhet, nya saker som vi aldrig testat, men icke! Inte något! För en vecka sedan ville han ha sex men jag sa nej och nej och nej för varför ska jag ställa upp när han vill men han inte kan göra samma sak för mig! Det är inte bara sex jag saknar, jag saknar närhet! Han rör mig aldrig, han kollar aldrig på mig.. På kvällarna så försöker jag krypa intill och mysa men han reagerar inte, han bara ligger där och kollar på tv! Jag älskar honom otroligt mycket men jag saknar närheten och känner att det är något jag måste ha.. Den senaste tiden har jag märkt att om jag köper saker till honom så kramar han mig några gånger sen tillbaka till det vanliga! Köpte en mobil till honom (för han behövde en ny), han var lite mysig i två dagar sen slutade det, köpte kläder och samma sak där.. Jag känner mig utnyttjad :( Jag har fått för mig att detta sker efter många år tillsammans, att man blir lite trött på varandra och så men han verkar hata mig just nu, han blir sur så fort jag säger något så jag håller mig undan så mycket som möjligt.. Hur ska man göra??? Jag har frågat om han fortfarande älskar mig och det göt han säger han, men det känns som att han bara säger så för att slippa bråk.. Känns som jag gjort ALLT för att det ska bli bra men orkar snart inte mer, jag lever ett ensamt sambo liv!! Uppskattar svar :)